Vivian Lee Porno Cedera Dirompak & Ditikam! (Pics)




Vivian Lee yang membuat kontroversi popular menerusi post gambar-gambar terlampau bersama teman lelaki dan bergambar bogel bersama bendera BN tempohari di laman sosial. Kekasih kepada Alvin ini dikhabarkan telah dirompak dan ditikam dengan pisau ketika sedang berjalan seorang diri di Jalan Ipoh.

Menurut Alvin, kekasihnya itu sedang dalam perjalanan menuju ke sebuah kondominium yang bersebelahan sebelum dihampiri seorang lelaki India berbadan besar kira-kira jam 3.30 pagi Selasa lalu.


Lelaki berkenaan bertindak menolak Vivian ke sebatang pokok dan menghalakan pisau ke arah gadis tersebut sebelum menjerit “Oi, bagi duit kalau lu tak mau saya potong lu," dipetik dari laman blog wowberita.

Kata Alvin lagi, Vivian bersetuju untuk menyerahkan wangnya tetapi meminta kepada lelaki berkenaan agar memulangkan kad pengenalan, lesen, kad bank dan dokumen penting yang lain. Sebelum lelaki berkenaan beredar, lelaki India itu sempat mencederakan bahagian tangan dan pinggang Vivian.

“Dia belum sempat menamatkan ayatnya sebelum anak haram itu dengan ganas merampas wallet serta kunci rumah dan berlari ke arah rakannya yang menanti di atas motosikal di seberang jalan,” ujarnya. 

Dalam entri yang sama di blog, Alvin memuji kecekapan pihak hospital melakukan pembedahan ke atas lengan Vivian yang cedera. Beliau turut berharap agar lelaki India itu dan rakannya akan menemui kecelakaan dalam hidup mereka nanti.



3 comments:

Anonymous said...

Itu le jangan ambil mudah cara hidup pelekeh orang.......bila ditimpa kecelakaan keatas diri siapa pun tak simpati.

PADAN MUKA kamu.. Vivian Lee.

Carlos Santiago said...

last letak gambar photoshop... mcm gampang.

Anonymous said...

carlos hang lagi siaal..tu bukan photoshop la...orang tau dimana mereka berada masa tu...aku taj heran pun minah celaka ni kawan denah izzah puki sial tu...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...