Ahli MT UMNO Sekeluarga Terlibat Dalam Kemalangan Jalanraya!


Dr Asyraf Wajdi Duzuki, Ahli Majlis Tertinggi UMNO telah terlibat dalam kemalangan, apabila kereta yang dipandunya melanggar lori 1 tan membawa barang lusuh yang telah terbalik dihadapan keretanya pada tengah hari tadi. Alhamdulillah Dr Asyraf dan anak anak terselamat dari kemalangan tersebut.

Pandu cermat jiwa selamat, mujur la Dr Asyraf memandu dan anak anak yang ketika itu sedang memakai tali pinggang keselamatan.

Bersyukur kepada Allah yang memberi pelindungan kepada mereka sekeluarga.-Taipanmaster

2 comments:

Anonymous said...

Dusuki sepatutnya pakai Suzuki

Pemandu keretapi said...

TERLALU banyak kemalangan yang diakibatkan oleh lori dan treler.Lori2 sekarang ni pun satu hal muatan dan kelajuan lebih dari had. Banyak kes lori terbalik disebabkan tayar pecah. Sudah tentu bila muatan lebih had dan dipandu laju, apabila memberik kecemasan segala tekanan berat akan gagal ditanggung oleh tayar hadapan dan mengakibatkan ianya meletup.

Yang jadi mangsa adalah pengguna jalanraya lain yang tidak berdosa dan tidak ada kena mengena dengan bisnes yang dilakukan oleh lori2 terbabit. Lebih malang ianya meragut nyawa mereka yang betul-betul mengikut undang2.

Amat jarang isteri drebar lori menjadi janda, tetapi terlalu ramai ister-isteri dan anak-anak penunggang motosikal dan kereta kecil yang jadi janda dan anak yatim.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...