Mantan Ketua Puteri Dihalau Dari Majlis Anwar Ibrahim?


Memang gilalah puak puak ni! Konon bercakap bab kebebasan bersuara dan memilih. Baru mantan Ketua Penerangan Puteri Bahagian hadir ke majlisnya dah menggelabah tak tentu punca puak Pkr ni. Bayangkan Malaysia diperintah oleh mereka, apalah nasib orang yang membangkang terhadap mereka.

Kunjungan Anwar Ibrahim pasca PRU 13 di bumi Kota Belud atas nama penerangan isu-isu terkini Sabah di perkarangan rumah Datuk Yapin Gimpoton di Taginambur Kota belud dalam wilayah N6 Kadaiaman telah mencetuskan polemik politik yang membimbangkan.

Ini berikutan kenyataan Mantan Ketua Penerangan Puteri UMNO Kota belud, Saudari Maisarah Meran yang mendAkwa di arah keluar meninggalkan majlis berkenaan sebelum 5 minit Datuk Seri Anwar Ibrahim berucap.Arahan meningalkan Majlis berkenaan oleh pihak penganjur dilihat sangat memalukan dan masih terkongkong oleh politik sempit dan menghalang pendemokrasian politik pada jangka panjang di bumi Kota belud ini.

Saudari Maisarah Meran bukan sahaja hadir atas kapasiti peribadi, tetapi juga beliau mendakwa ingin melihat DSAI berucap secara berdepan mata.

Baca seterusnya di SINI

1 comment:

Anonymous said...

‘Mantap Bro’ – Kenikmatannya Terasa Hingga Ke Subuh !!
http://aurawave2u.com/gebu19

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...