Tergamak guru cina ini memperlakukan 2 orang pelajar melayu seperti lembu.


Keadaan Makin PANAS Di Balai Polis Sungkai.Seorang Guru Cina Di SJKC Sungkai memperlakukan Pelajar Melayu Di Situ Seperti Lembu.Siap memaksa Pakai Loceng Dan Suruh Makan Rumput. 

Nama Murid :-
 1.Muhammad Naswinder Bin Muhammad Hamid
 2. Mohd Izat Iqbal Bin Mohd Harith.

 Apabila sudah melibatkan sentimen kaum dan boleh menggugat keselamatan negara maka tindakan undang-undang harus dikenakan bukan setakat hanya tindakan dari Kementerian Pelajaran yang mana itu sudah tentu wajib. Pecat dari jawatan adalah hukuman palibg wajar.

 Akta hasutan paling sesuai untuk guru rasis ini. Kerajaan diminta bertindak segera jangan biarkan rakyat hilang sabar dan bertindak sendiri.

6 comments:

Anonymous said...

buang cikgu ni, kerja cikgu bukan suruh murid makan rumput.. ini luar bidang profession cikgu claka ni,buang cikgu ni,..tindakan tata tertip kepada cikgu binatang ni..no second chance for you...

Awangliku said...

Cina dah mula kurang ajar..bangsat cina babi..

Anonymous said...

Dia ingat sekolah tempat dia mengajar tu bapak dia punya ker? dia pun ditugaskan mengajar olh KERAJAAN MALAYSIA di sekolah kerajaan...setan punya org!!

Anonymous said...

Tengok ni aje, kalau murid sebangsa dengan dia, ada dia nak buat macam tu?

Anonymous said...

Kali ini minta Kementerian Pendidikan ambil tindakan yg paling tegas dan jgn lagi menerima permohonan maaf. Kami rakyat Malaysia khasnya org Melayu dah jelak dgn trend yg sebegini. Heret dia ke mahkamah, biar mahkamah yg membuat keputusan!!! Tiada kompromi!!!

Anonymous said...

Nape ibu xmarah anaknya xbuat kerja sekolah??????

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...