Mesej menyayat hati dua remaja dihantar kepada ibu bapa mereka yang berada dalam pesawat MH370.


Alangkah sayunya hati membaca mesej-mesej yang dihantar oleh dua remaja kepada ibu dan bapa masing-masing yang berada di dalam pesawat MH370 yang hilang sampai ke waktu ini masih belum ditemui lagi.


Mesej yang dihantar melalui aplikasi WhatsApp dan Twitter itu tersebar baru-baru ini menjadi viral di media sosial. Masing-masing di antara mereka mengharapkan ibu bapa mereka selamat dan pulang ke pangkuan mereka. Namun apakan daya, usaha pencarian masih lagi belum menemui kelibat pesawat tersebut.


Tweet @Gorgxous_ kepada ayahnya:





Di bawah ini pula mesej WhatsApp dari gadis lepasan SPM kepada ibunya:



Di sidang media jam 1.00 petang tadi, pihak tentera Malaysia pula memaklumkan, dari radar tentera pula pesawat MH370 dilihat berpatah balik. Usaha pencarian diperluaskan lagi di kawasan perairan Malaysia.


Sama-samalah kita berdoa dan semoga keluarga para penumpang yang terlibat tabah dan jangan berputus asa. Doakan yang terbaik dan seluruh rakyat Malaysia mendoakan keselamatan mereka. - 


Sumber My Media Hub

2 comments:

Anonymous said...

budak pompuan tu dah ngaku dia buat akaun fake. buang la beb. orang ramai dah tahu. dia tipu je.dah minta maaf. go google.

Anonymous said...

yup betoi tuh...yang watsaop tuh kelentong je..
admin kena aware la on latest isu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...