Abby Abadi Dedahkan Masalah Dengan Suami Dalam Media Sosial?


ORANG tua tua ada berkata, kalau ada masalah rumahtangga jangan dibawa ke laman sosial — berbeza pula dengan Abby Abadi yang walaupun tidak bercerita penuh di akaun Instagram beliau, namun memberikan bayangan yang rumahtangga beliau ada masalah.

 Abby Abadi menerusi Instagram beliau beberapa hari kebelakangan ini mengirimkan beberapa status meminta orang ramai mendoakan yang terbaik untuk beliau dan suaminya walaupun tidak diceritakan apakah sebabnya.

 Apabila ditanya oleh para peminat yang ingin mengetahui apakah sebenarnya yang telah terjadi, Abby Abadi bagaimana pun enggan membuka mulut dan terus meminta supaya semua mendoakan yang terbaik.

Dalam salah satu komen beliau, Abby Abadi turut menggunakan kata kata ‘peluang tinggal yang terakhir’ dan ini terus membayangkan yang rumahtangga pasangan ini seakan berada di hujung jalan. Apa cerita sebenarnya?

Abby Abadi bernikah dengan Farhan yang 12 tahun lebih muda pada 9 Julai 2013 yang lalu iaitu sehari sebelum menjelangnya Ramadan & pernikahan mereka turut menjadi bualan para peminat. Kita tetap doakan yang terbaik buat Abby Abadi & suami.

4 comments:

Anonymous said...

abby ni yang buat bangsat post kat media sosial masalah rumah tangga.bila orang tanya,sibuk backing suruh doakan ataupun minta jangan tanya lelebih.

lainkali jom la gi ceramah pas sana sini lagi.dapat mendekatkan hati kepada Allah

Anonymous said...

Susah nak maintain pucuk muda.

Anonymous said...

Tak kan tak faham lagi..ni cerita dalam kain bagi publisiti murah untuk dia yang gilakan perhatian..

Anonymous said...

hmmmm ..

dulu masa berlakon gatal gedik semacam ,
lepas tu pakai tudung, tudung seminggu dah pandai hentam neraka pada orang lain , dah jadi ustazah segera , siang malam cerita dosa pahala ..

dan tup tup ..keluar cerita dah nikah !

kawin tak sampai setahun dah huru hara, masuk media minta doa ..orang yang dia kata jahil kompom neraka itulah dia merayu minta doa kini !

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...