Anwar jangan menzalimi diri sendiri!


Adakah benar dakwaan Anwar Ibrahim dizalimi oleh Najib & Barisan Nasional kononnya menggunakan Mahkamah untuk menghukum beliau 5 tahun penjara? 

Ada 9 bukti jelas sebenarnya Anwar Ibrahim menzalimi dirinya sendiri. Kali ini, tanpa PAS, Anwar Ibrahim yang amat terdesak untuk mendapatkan sokongan, bagaikan kelam-kabut. Sekaligus membolehkan kita menyaksikan lebih banyak drama yang akan diarahkan menjelang 28 dan 29 Oktober ini. 

Tujuannya adalah untuk menarik sokongan dan perhatian. Pada masa yang sama, kempen sedang giat dijalankan menerusi pelbagai media sosial termasuklah WhatsApp dan Instagram. 

Jadi sekarang ni siapa sebenarnya yang mengamalkan kezaliman terhadap seseorang? Adakah Najib dan Kerajaan Barisan Nasional telah menzalimi Anwar Ibrahim atau Anwar Ibrahim yang menzalimi dirinya sendiri?

3 comments:

Anonymous said...

kepada yang taksub pada al jub tu tak boleh fikir cara waras ke, kenapa postpone bicara sampai berpuloh kali, kenapa nak tukar peguam TS Shafee, kenapa nak ajak rakyat berdemo, macam macam lagi di buat...ikut otak waras..mesti ada sebab anwar buat macam tu, sebab utama mempermainkan undang undang, kedua dia tahu dia bersalah, orang bersalah biasa nya panjang akal...anak yang berumur tujuh tahun pun akan beri macam macam alasan kalau dia mencuri duit ibubapa dia, sebab tak mahu dihukum kerana mencuri...otak waras kita akan kata..biarkan anwar, biar mahkamah buat keputusan, dia buat hal tak ingat dosa pahala, tak ingat undang undang, so sekarang hadapi lah hokum yang sepatutnya kerana meliwat...tak payah lah nak jadi champion sokong orang yang salah..ingat lah dosa kerana bersekongkol..bukti mahkamah cukup, tak perlu di putar belit..

Dol said...

bagi yg masih percaya fitnah liwat, semuga anak isteri mereka akan terlibat dgn liwat yg menjatuhkan maruah mereka satu masa nnti.

baru mereka akan rasa.


aamiinnnn Ya Allah.

Anonymous said...

Wak Dol, please use your brain and not your emotion.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...