Gempar! Kereta Anak Seberang Nak Dibakar Di Nibong Tebal!

gambar hiasan




Begitulah onak duri yang terpaksa dilalui seorang yang ingin menegakkan kebenaran.

AS bersama 3-4 orang rakan telah menerima sms ugutan dari seseorang bacul yang mengugut untuk membakar kereta AS seandainya ceramah Umi Hafilda semalam diteruskan. Alhamdulillah, kereta AS tak dibakar, tapi untuk lepaskan geram, puak dajal ni membakar bendera UMNO pula! haha dasar pengecut!
(Pic sms & bendera dibakar menyusul, Lappy AS buat hal la!)

Walaupun pelbagai ugutan, sabotaj dan khabar angin telah dilemparkan untuk menggagalkan ceramah Ummi Hafilda semalam, namun puak hamPAS dan PKR tetap hampa kerana ternyata 2000 orang telah hadir membanjiri Dewan Perda Sungai Acheh semalam. Kalau tiada sabotaj dan khabr angin yang diilemparkan, pasti angka yang hadir akan lebih ramai dari itu.

Pics sila ke blog rakan blogger yang sudi bertandang ke Nibong Tebal semalam seperti MPP, Pisau dan Pejuang Bangsa. Tq fren sudi hadir sampai nak sesat katanya.

Ugutan yang diterima dari puak dajal ini untuk membuat kacau di kawasan ceramah semalam tidak menjadi kenyataan. Tertunggu-tunggu jugak puak ni berani ke nak mai tetapi memang dasar malaun macam ni berani kot jauh saja.
Hangpa ceramah pagi petang siang malam tonggang tonggek orang kami sedikit pun tak kebulor nak usik! Dasar bangsat yang suka buat kacau dan takutkan kebenaran didedah beginilah jadinya!

2 comments:

TiS said...

Salam Bro,
Jangan patah semangat, teruskan perjuangan.

Anonymous said...

Bro,

Kalaulah ada pihak ganggu pergerakan Guan Eng semasa dia nak pi buat urusan rasmi KM terutama utk lintas pi balik banglo mewah dia dari S.Perai, dia marah tak?

Manalah tau ada org pi buat-buat mcm lori rosak sampai jam jambatan 4-5 jam ... dia tension dak?

Kalau dia marah .. dia kena ingat yang kempen Bersih pun menyusah orang jugak ...

(-;

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...