Gambar-Gambar Askar US Merogol Tawanan?


A.S terkejut apabila dikirimkan gambar yang diemel ini dari seorang rakan.
Tajuknya mudah, askarAmerika Syarikat merogol tawanan.
Tawanan mana? Tidak dinyatakan pula..
Jikalau benar seperti yang dikatakan, memang jahanamlah askar US yang memang sedia jahanam!

Ni semua geng Israel rakan baik yang disayangi oleh Anwar anugerah tuhan..!!


 

10 comments:

anti bohmau said...

laknat, memang binatang mcm jadah askar2 US ni! katbelakang tu mrk dah tembak mati lelaki2 tu 2,3 orang!! perempuan pulak dirogol bergili2!! Setan sungguh!!

Anonymous said...

kalau tak silap ini gambar tawanan di iraq...

Anonymous said...

kalau tak silap gambar ni gambar tawanan di iraq

Anonymous said...

KAWASAN PADANG PASIR TU..FOR SURE AREA ASIA BARAT. CELAKA PUNYA ASKAR US..
DI MALAYSIA NI, SAPE YE YANG TERLALU MENGAGUNG2KAN KEBEBASAN MCM KAT US TU?

Anonymous said...

aku rasa ni bukan tentera amerika ni , lebih kpd cerita porni , sbb bj yg digunakan berlainan ngan bj tentera amerika , yg ni jenis celoreng , yg digunakan skrg jenis multicam , lgpun amerika tak guna warna hijau kat kwsn pdg pasir tp deset camo

Anonymous said...

ek eleh tempat yg jauh nampak sgt.kat malaysia lg zalim.Tak nak atau takut rahsia terbongkar...bunuh...lepas tu letup guna bom.yang bunuhnya kata di upah,tapi sapa yg upahnya...misteri taik kucing betullah.Yg dok ulang-ulang hingga naik jemu..kisah dubur si saiful

Anonymous said...

ni caloren tentera rusia kalau x silap

Ahmad Badri said...

Laknat ! Macam binatang je mereka tu.

Anonymous said...

Ni cerita pornola.. Uniform bukan baju US. Paranoid sangatla

Anonymous said...

Anom 12.06 yang kena bom tu bontot mak kau dengan torpedo Raja Liwat. Jenis anjing makan taik.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...