hashtag Guling Kerajaan Tersebar Secara Meluas. Nak nafi apa lagi?


Untuk mengabui mata pihak berkuasa dan rakyat, pihak penganjur yang merancang demo haram pada malam tahun baru minggu depan tetap dengan sekeras kerasnya menafikan yang ia bukan himpunan guling kerajaan sebaliknya kononnya untuk protes kenaikan harga barang saja.

NAMUN RIBUAN Bukti menunjukkan mereka berbohong. Kantoi sudah, rupanya penipuan puak pembangkang dikesan sebelum ini mereka mengatakan tidak pernah sebut tentang Perhimpunan Guling Kerajaan dan di laman sosial pun tak sebut. Tapi gambar di atas penuh dengan "Hashtag Guling Kerajaan"

 nampak tak penipuan mereka ??? itu baru sikit aku tunjuk dan yang terlatest, padahal perkara ini sudah tersebar luas di laman sosial kempen PR untuk Gulingkan Kerajaan. Penipuan dan penafian PR memang tidak dapat disorokkan lagi, mereka ingat rakyat bodoh agaknya, sudah berapa kali penafian mereka kantoi?? 

Fikir2kanlah...Agenda Yahudi memang tidak nampak untuk menghancurkan islam. Agenda Yahudi mana mengaku mereka buat salah, contohlah berapa kali Israel menafikan bunuh rakyat Palestin. Seperti itu juga pemimpin PR di Malaysia ini, perangai lebih kurang sama saja macam Yahudi. -JJ-

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...