Tun Mahathir Teruk Dah Ni!


Hilang hormat pabila si tua merepek macam ni!!
Tun Mahathir terang terkantoi secara nyata dalam dua tuduhan liar ini.

16 comments:

Labu8455 said...

Satu lagi blogger penjilat pantat Najib

Anonymous said...

Apa yg merepeknya?

1mdb makin teruk la ni. Gali lubang tutup lubang...

Anonymous said...

Tun M pun tak minta di hormati....cukup jika Najib dan bloger upahannya menjawab pertanyaan dengan jelas.

Anonymous said...

Jilat Madeay tu mulia ke?
perosak dan keling lahanat tu ko jilat lah puas2..
nanyok pun pun dipuja..

Anonymous said...

Aku sokong Mahathir.

Anonymous said...

Hidup Tun...kerana memajukan malaysia menjadi lebih terkenal dan maju.Hidup Najib kerana menjadi Pm yg takut bini dan menjahanamkan negara Malaysia yg tercinta.

Anonymous said...

la.. blogger indon ni tak mampus lagi? dahlah bodoh, sombong pulak tu.

Anonymous said...

Atuk dah tua. Banyak-banyaklah berzikir. Biarlah budak-budak buat kerja. Jangan bimbang ramai lagi penyokong atuk. Tinggalkanlah kerja-kerja melalut ni!

Anonymous said...

Atuk dah tua. Banyak-banyaklah berzikir. Biarlah budak-budak buat kerja. Jangan bimbang ramai lagi penyokong atuk. Tinggalkanlah kerja-kerja melalut ni!

Anonymous said...

Mengikut Tunku Abdul Aziz dan Raja Petra Kamarudin orang tua celaka ni menyebabkan Negara rugi RM30 Billion dalan urusniaga FOREX semasa dia memerintah. Buka semula siasatan dan sumbat orang tua laknat ni kat Sungai Buloh bersama Anwar Ibrahim. Biar Amwar liwat dia. Tu pun kalau Anwar teringin.

Anonymous said...

Tun tu manusia biasa je, ada baik ada x baik. Usia pun dh 90 thn. dulu 40/50 tahun, banyak beza tu. Tapi akhir2 ni dia cakap x ada fakta, main tuduh2 je, merapu pun ada. Cnthnya dulu kata SR tu sampah, la ni dia pakai pula SR. Maknanya apa? Dia sudah berubah 180 darjah. Makanya ......... lu fikirlah sendiri.........

Anonymous said...

teruk sngat bahasa hamba abdi mahathir ni! macam bahasa pelakon tamil pulak!tolong jawab soalan aku ni:

apa cerita:

1.skandal forex bank negara 1992,lesap 30 bilion.
2.bail-out untuk anaknya 6 bilion.
3.bail-out perwaja.
4.bank bumi lesap 6 bilion.
5.bail-out maju holding rm 500 juta oleh tabung haji ketika ipar mahathir jadi pengerusinya.syarikat swasta ni siapa punya ye?
6.IPP yang dia pertahankan sangat,apa hal.
7.pembunuhan memali atas arahannya,musa hitam jd kambing hitam.
8.banyak lagi fail2 penyelewengn mahathir dan kroninya yangada dalam simpanan najib.tak bukak aje lagi.

mentohmah orang kata tahinya besar batang pinang.sedangkan tahi dia sendiri sebesar batang kelapa.kalau orang sokong najib jilat pantat najib.kalau sokong mahathir pulak jilat apa?
atau mungkin jilat tahi mamak kutty???

Vimax Original Solusi Pria Perkasa said...

artikelnya sangat membantu gan thanks for sharing :)

Vimax Original Solusi Pria Perkasa said...

artikelnya sangat membantu gan thanks for sharing :)

Anonymous said...

Anon 12:32AM Jangan buat tak nampak kata-kata sakti yang dituju khusus kepada penerima BRIM ... DARI BRIM IA DATANG KEPADA GST IA KEMBALI. Itulah realiti masakini dan ditambah pula petrol naik 10 sen lagi. Kalau kutuk Madey pun kena bayar juga GST dan tambah 10sen lagi duit petrol...kalau pengikut Najib tak heran semua tu...kita bayar dan kita jilat ramai-ramai.

obat kuat viagra said...


terima kasih gan semoga bermanfaat...
vimax
obat viagra
vimax
ciri vimax asli

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...