Kesian.. Fahmi Zainol Si Budak Hingusan Lari Mencicit di USM Penang


DARI USM MINDEN, P.PINANG

FAHMI ZAINOL MAHASISWA UM BUDAK HINGUSAN YANG CUBA ADU DOMBA SORANG YG PENAKUT.
PI KOPITIAM SG 2 PUN KENA HALAU DENGAN TAUKE.

MASUK USM BARU BERHUJAH DENGAN PENGARAH KESELAMATAN TERUS BLAH KELUAR.BELUM BERHUJAH DENGAN MPPUSM LAGI.

KESIAN.. BUAT MALU ORANG PENANG JA BUDAK NI. DIA ASAI PERMATANG PAUH. MAK PAK HANTAQ PI BELAJAQ SURUH DAPAT SEGULUNG IJAZAH DIA PI BUAT QAPLAH..

23 comments:

Anonymous said...

Aku salah sorg wakil usm yg pegi tadi. Hanya Allah yg tahu. Kebenaran pasti menyusul. :)

Anonymous said...

wei macai umngok sedar la diri tu dah kena tipu..fahmi ni kalau dibandingkan ngan ko jauh lebih bijak dari ko sebab apa sebab dia sedar diri dia dah dibodohkan dengan pemimpin yang zalim.. tak macam ko dah la bodoh pastu dibodohkan lagi dengan pemimpin korupsi ko hahahaha kesian.. aku taw la apa yang terjadi sebab aku lihat sendiri apa yang berlaku ko jangan jadi macai sangat la -,-

Anonymous said...

sama la awak. saya pun ada kat situ tadi. saya tak puas hati dengan seorang lelaki dan seorang perempuan. yg diorang masuk campur kenapa ea? eh ,yg perempuan tu pula kenapa macam gedik sangat? dah la pakai baju nmpk bentuk buntut. hehe. xmalu ke dia sama naik dengan lelaki. eeei ,kalau la perepuan tu bermoral ,dia balik jaga anak dia lagi bagus dr jaga anak org lain. dah la saya menyampah bila orang dok kutuk Fahmi. saya tenung je puas2 muka dua org tu ,tunggu la ALLAH tunjuk kebenaran...kan awak :)

Anonymous said...

tu la sokong lagi kerajaan sekarang malaysia dah jadi puak LGBT padan muka korang.. konon kata pembangkang menyokong LGBT sekarang ni sapa yang sokong LGBT kerajaan atau pembangkang???terang2 lagi bagi kebenaran benarkan lelaki berpakaian perempuan nanti kalau malaysia kena bala korang terima la akibatnya.. lain kali pikir pakai otak jangan lutut.. bila mahasiswa bersuara dikatakan mengahasut tetapi bila kerajaan berbicara dibenarkan pula ini la malaysia yang bangang diagung-agungkan yang cerdik ditindas-tindaskan mana yang dikatakan demokrasi sangat huh??

Anonymous said...

haha. 20 sen harga naik sebab nak bagi dapat brim lebih. haha. brim tu bagi kerajaan celah gigi jaaa nak bagi kat rakyat. hahaha. rambut sarang tebuan mahai lagi --"

Anonymous said...

fahmi teruskan perjuangan mu biarkan sahaja anasir2 dan anjing2 ini menyalak keran mereka masih buta hati mereka satu hari nanti mereka akan sedar bertapa hebatnya perjuangan mu dalam memperjuangkan hak mahasiswa..anjing kalau dah peant menyalak berhenti juga akhirnya.. sisihkan sahaja apa yang diperkatakan mereka

Anonymous said...

Bodoh punya macai PR. Siapa yang zalim dan sokong LGBT? Jangan nak pusingkan kenyataan. Macam Anwar kaki kunyit auta lebih.

Anonymous said...

hidup pro mahasiswa.....

Anonymous said...

wei bangang yang mahkamah luluskan lelaki berpakaian wanita tu ape bendenye???bongok tu la kerajaan ko tu zalim..makan duit rakyat..bahalol pernah x ko tgk kanak2 jalanan kt kl??kau tgk sape yang nak bela mereka???mana kerajaan ko tu?? kebanyakan menteri kat malaysia ni sekolah pon x abis tu yang bangangnya makan duit rakyat pastu dapat anak haram jadah guna duit rakyat pergi bejoli, minum arak apa kebendenye tu??pastu bagi statement macam bdk x sekolah bdk sekolah pon tahu menilai kerajaan tu pasal ramai pelajar malaysia kat luar negara x nak balik kt malaysia sebab apa sebab mereka taw kalau sumbang kat negara ni kerajaan bukan nak guna pon idea mereka pastu suruh mereka jadi pak turut ikut kemahuan kerajaan..aku ni kalau x sebab mak ayah ada kat malaysia ni dah lama dah aku teruskan kehidupan aku kat luar negara ni buat apa nak menyumbang kat kerajaan tapi x digunakan..orang luar negara pon pandai menghargai idea rakyat malaysia bukak minda tu sikit jangan jadi katak bawah tempurung kembangkan otak tu

Anonymous said...

ahaha. Mahathir pun anti najib. nmpak sangat la najib tu mcm xlayak jd pemimpin. dia yang nk sangat tanggung SEMUA dosa rakyat. dosa bini dia apatah lagi --" haha kesiannn najib. jaga bini pun xlepas ,acaner nk jaga rakyat yg bertambah saban hari.

Anonymous said...

Nk majukan negara.. Tapi nk dengar ckp budak hingusan yg belum tentu habis belajaq?
Fikir2 kan lah.. Mungkin yg sokong budak f ni pon sama hingusan.. Tapi terasa terror..

Unknown said...

Zaman skrg kena bukan cara gi melalak sana sini.

Jadi macam bill gates tak payah melalak semua orang pasti tercenggang.

Ni belajar pon harapkan bantuan biasiswa, nak tunjuk eksyen.

Anonymous said...

dia dapat biasiswa sbb dia layak.

Shamsul Anuar Abdul Samat said...

Apapun anwar ibrahim n najib x layak jd PM..dua2 sama bodoh.Fahmi tu jgn risau..dia nak glamour kejap je..biaq pi la dia..x lame mana pun..

Anonymous said...

BANYAKANLAH BELAJAR LAGI. PERJUANGAN BUKAN CARA MACAM NI BERPUAK2. NAMPAK SANGAT KITA TAK MATANG.

Anonymous said...

Yang bagi menang kes pondan tu hakim bukan kerajaan ye ... sama la yang bagi tian chua lepas kes hasut lahat datu .. hakim bukan kerajaan ... korang ni taksub sangat dgn politik ... esok masa malaikat tanya kat alam barzah nanti jawab le ... saya penyokong PR atau saya penyokong BN ... biar malaikat tu libas korang 7 petala bumi

Anonymous said...

Nanti mati ,Allah akn tny juga kita pilih pemimpin yg mana. Kalau kita salah pilih ,kita yg berdosa. Jadi ,pilih la yg terbaik walaupun kedua2nya masih berpolitik scara kotor. Tp dlm kedua kotor ni pasti ada yg kurang kotor. Jadi ,fikir laa dan pilihlah yg terbaik....

Anonymous said...

Aku pun tak faham dengan mahasiswa ni..macamana rakyat nak dengar suara mereka sedangkan makan minum ditanggung kerajaan lagi satu biasiswa atau ptptn duit pembayar cukai jadi gunakan lah dengan berhemah nak politik pun agak agaklah rasanya sekejam kejam kerajaan hari ni pun tak lah sampai rakyat kebulur, kereta menjalar sampai jam, hartanah melambak lambak tapi rakyat nya pemalas asyik nak kena suap..DAP memerintah Penang pun hancur kenapa diorang tak bising..rasuah dari segi mana rasuah kerajaan melibatkan aktiviti harian kita terjejas..yang aku nampak peluang peluang keja makin bertambah nak ngan tak nak aje..pendatang pun makin ramai ..mana datangnya zalim tu..kerajaan korup macamana boleh kita bersenang bersengang sampai dini hari..sebagai rakyat biasa yang tak minat politik aku rasa bertuah amat amat duduk di Malaysia..semua aku nak dapat..terfikir juga dimana keZALIMAN BN..

Bekas student yg telah berjaya.. said...

kepada adik2 semua...hampa semua masih belajar...terlalu byk benda yg kamu perlu tahu dlm dunia politik...habiskan belajar n dptkan kerja yg menjamin masa depan dulu...lps tu lantak hampa la nak berpolitik cara mana...nak ikut siapa...pada masa ni hampa terlalu taksub dan terdedah dengan pelbagai dakyah hasutan...yg mana belum tentu akan kebenaran nya....sekadar berpolitik kebencian,tuduh-menuduh n paling ditakuti ialah apa yg kluar dari mulut kamu itu adalah satu fitnah yg paling dikeji oleh allah....tak perlulah nak melalak sana sini mengatakan ini tidak betul itu tidak betul...sedangkan kamu sendiri pun tidak tahu kemana hala tuju selepas ini.....nasihat saya kepada adik2 semua...habiskan lah dulu pengajian kamu...sebagai persiapan utk mebalas jasa kedua ibu bapa yg sentiasa dahagakan kejayaan setiap anak nya.....dan yg paling penting adalah kerjaya utk menjamin masa depan kamu dunia dan akhirat.......soal politik Negara tak perlu lah nak difikirkan sangat...kerana Negara kita tetap aman damai...klu tak masa kan berjuta warga asing bertukus lumus utk dtg mencari rezeki dibumi bertuah ini....dan jgn bimbang..blum ada sejarah di Malaysia ini ada rakyatnya mati kerana tidak makan....mati kerana byak makan mmg ada...cukuplah sekadar pemerhati...sebelum kamu benar2 bersedia utk mejerumuskan diri dlm dunia politik yg sebenar....INGAT...kamu adalah pelapis pemimpin masa akan datang...jadi buat lah persediaan dari sekarang tuntutlah ilmu sebanyak mungkin dan jadilah mahasiswa yg cemerlang di menara gading.....bukan nya melalak menjadi mahasewel dijalan2 raya......wallahulam...

Anonymous said...

hang sapa nak ckp Penang hancur?? hang duk kt Penang ka???selalunya org yang menyalak ckp Penang hancur kerana diperintah ngan DAP ni bkn org Penang...aku dah lama duk kt Penang aku taw la Penang ni mcm mn..DAP ke MCA ke same je memerintah Penang ni x de pon perubahan kat org melayu kt Penang ni..tp aku tgk ade la sedikit berubah sejak DAP memerintah.. tp sama je la melayu tu melayu gak..lg satu aku dok x paham ni apasal pulak kerajaan tanggung belajar..biasiswa ngan ptptn tu duit rakyat paham x???kerajaan tu tugas dia menguruskan duit tu ada paham x??lg satu aku dok x paham apasal org kena ckp keraaan dh byk tolong kasi bantuan klu x sebab mereka kita ni mati??hangpa taw dak hangpa ni dah kategori jatuh syirik??hangpa check balik apa hang pa ckp klu x saja2 jatuh murtad..istigfar balik oii..rezeki Allah kasi bkn kerajaan.. soal belajar tu ilmu tu dimana2 x sampai kt u cari ilmu.. besar lg bumi Allah ni kita boleh cari ilmu.. x terhabis tanah kita jejak nak cari ilmu klu x de rezeki di u mungkin Allah beri kt tempat lain..jgn kufur nikmat oiii ilmu Allah tu luas..bkn kt u je dpt ilmu

Anonymous said...

Semua yang beri komen pasal si Fahmi Zainol ini boddo boddo laka mcm aku juga boddo beri komen yang namanya komen boddo... Kome semua belum abis belajar mcm "bekas pelajar yang berjaya"... so belajar la dulu abis kan dulu semua level ijazah tu dulu... baru la nak guling kerajaan ke nak rebah kerajaan ke?... Ini tak masuk U pun ikut jalan belakang lagi beli soalan bocor masa exam SPM lepas tu tunjuk lagak masuk U ingat dah boleh ajar org kampong... org kampong pun ada ijazah tau... tak mcm korang tgh belajar dah nak jadi tenaga pengajar... cermin bontot korang dulu la sebelum bagi kat Nuar tu... Ardious...

Anonymous said...

Nampak sangat budak-budak ni penjilat Anwar juboq. Jika hakim hakim tu pro kerjaan pastilah Tien Cua, LGBT tu dah awal2 lagi kena hukum.

Termasuklah Anwar Al Juboq sekali. Depa ini sah2 penjilat Anwar macamlah jugak budak2 belaan PR yang dok komen dalam ni.

Belajaq pun tak habis lagi dah jadi kacang hantu. Lebih baik balik sambung hisap susu mak kat kampung.

Anonymous said...

Inilah masalah anak muda Malaysia, khususnya mereka yang berbangsa Melayu. Banyak lagi masalah yang berkaitan dengan mahasisswa seperti yang paling kritikal, lambakan sisawazah yang menganggur. Kenapa tajuk ini tidak diforumkan, agar isu ini dapat diatasi dan tidak bertambah bebanan kerajaan mengadakan pelbagai aktiviti untuk membantu siswazah yang menganggur. Inilah masalah besar mahasiswa hari ini TELAH HILANG FOKUS KEPADA TUGAS HAKIKINYA SEBAGAI PELAJAR- yang ternyata terlalu banyak peranannya selain untuk menimba ilmu, kemahiran khususnya kemahiran INSANIAH yang mana menjadi isu besar siswazah Melayu tidak boleh bercakap Bahasa Inggeris dengan lancar dan TIDAK ADA KEYAKINAN DIRI.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...