Video Seks Penuh 21 Minit Ditayangkan Di Sini!

Tu Dia! Yang disini sebenarnya kata dari Mansor Othman (TKM1 PP)kerana dakwaan dia video full 21 minit dah ditayangkan di Pangkor dan Penanti.

Chot (Nama Manja Mansor Othman TKM1 PP) kata video 21 minit sex panas sekarang ni dah ditayangkan pun kepada umum kepada peserta BTN di Pulau Pangkor!
Hurmm.. Kat Pangkor ada Kem BTN ka?


Chot juga kata orang kampung dikumpul di 'Pejabat Kemas Kawasan Penanti' melihat tontonan video tersebut. Ada ka pejabat Kemas Penanti?

Chot ranjau(tipu) kuat! Kalu betul 'puluhan' orang kampung di Penanti iaitu DUN di mana dia sebagai YB, takkanlah chot tak boleh ambil seorang sebagai saksi yang telah menonton kes tersebut! Tengok ayat lastt sekali, dia gesa pulak sapa yang tengok video 21 minit tu buat repot polis.

Nampak sangat chot ada sikit 'hanceng' dalam berita ini. Chot kalu tak berani dedahkan sapa pelapor yang meyampaikan adanya tayangan tersebut, laporan polis akan dibuat untuk hang disiasat kerana buat cerita katun!


PULAU PINANG 4 APRIL : Video seks fitnah yang dikaitkan kepada Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim ditayangkan di kursus Biro Tata Negara dan di pejabat Jabatan Kemajuan Masyarakat (Kemas), kata Timbalan Ketua Menteri Pulau Pinang Datuk Mansor Othman.
Video 21 minit itu dipertontonkan kepada peserta BTN termasuk mahasiswa di Pulau Pangkor baru-baru ini, kata beliau.Selain itu “puluhan” orang kampung di Penanti, Pulau Pinang juga dikumpul untuk menyaksikan video hitam putih itu di pejabat Kemas kawasan itu, tambah beliau.
Penayangan secara terbuka itu sekali lagi menyerlahkan tangan agensi persekutuan tertentu dalam menyebarkan video fitnah itu kepada orang ramai.

Ia juga menempelak jaminan gandingan Datuk T, termasuk bekas Ketua Menteri Melaka Tan Sri Abdul Rahim Thamby Chik bahawa video itu tidak diedarkan kepada orang ramai demi memastikan keadilan untuk semua pihak.

Selain Rahim, ahli perniagaan Sharzyl Eskay dan Bendahari Perkasa Shuib Lazim mengaku mendalangi penayangan video lucah itu di Hotel Sri Carcosa Kuala Lumour pada 21 Mac lalu.

Mereka hanya menyerahkan video itu kepada pihak berkuasa setelah Anwar membuat laporan polis.

Mansor yang juga ADUN Penanti berkata, tindakan BTN dan pihak lain menayangkan rakaman lucah itu kepada orang ramai terutamanya golongan pelajar adalah dosa yang merosakkan proses domokrasi negara.

Penayangan video itu pada kursus BTN selain di pejabat Kemas bertujuan menjatuh dan memalukan Anwar walaupun pihak polis tidak dapat mengesahkan lelaki yang berada didalam rakaman video itu.

Anwar sebelum ini menafikan beliau adalah individu dalam rakaman itu. Ketua Pembangkang itu menegaskan beliau di rumah bersama ahli keluarga dan kakitangannya serta berinteraksi dengan kenalan menerusi Twitter ketika rakaman itu diambil pada 21 Februari lalu.

Mansor menggesa peserta BTN dan orang ramai yang diundang menyaksikan video itu agar tampil membuat laporan polis.

SUMBER

24 comments:

blogenstarz said...

Oh Pocot....
Ramainya dah tengok !
Tak stim langsung dia ni.

PENJILAT JUBOQ DAP SUNGGOH NOOOO !

Anonymous said...

namok benor penipunyer aku ada kat Pangkor masa tuh

Anonymous said...

memang benor menipunye..aku dok lama kat pangkor tak pernah pulak aku tengok org datang sini buat khusus BTN. klu hari keluarga kakitangan kerajaan tu ade la... agak2 la kalau nak menipunye.....

Antibarua said...

bodoh piang, pangkor mana ada BTN lah ngok ngek... buat malu org pangkor saja.

akai ada ka

Anonymous said...

yg berzino dah tontu2 berdoso... yg rakam pon samo jo mcm org buek zino... yg edar pon subahat jugo.. yg menonton pon ado saham gak tuh...
ayat Al-Quran pon ado menyebut berkaitan aib org kito wajib ditutup...


muhasabah lah diri....

eXception said...

BTN?? Peserta BTN?? Bongok mana punya yg tak reti guna otak? Sekarang PTK dah dimansuhkan... Malah Kursus BTN juga dah dimansuhkan berkuatkuasa Februari lepas... So siapakah perserta BTN yang dimaksudkan?? Selak pekeliling dari JPA berkenaan Penilaian Tahap Kecekapan dan Kursus Kenegaraan...

PrOuD tO Be "MUSLIM" said...

oii,,bagi lar fakta betul.Janga duk tipu kami,.sekarang zaman teknologi lar bro,maklumat palsu senang nak tahu.Lu nie pegi sekolah ke tidak.?
Hanyasanya orng yang jahil sahaja yang mudah di perbodohkan.Kecian.

Anonymous said...

Kalau nak nak kelentongpun biaq la betoi.

Anonymous said...

chot jangan la buat fitnah chot, kot kalau chot nak tolong nwar tu chot buat aja program ni majlis sembahyang hajat dan bacaan yasin sempena memohon kemusnahan yang batil dan menegakan kebenaran. minta doa agar pelakun vidio lucah yang dok berlakun menyamar jadi nwar tu menjadi gilo meroyan. berapa la upah pelakun tu dapat dari umno ya chot. jemput 40 orang dan buat 40 malam, ala masak bee hun bodo saja kerajaan negeri bole belanja nwar pun bole tambah seponsor ya chot. amalan ni chot orang kampung dok amal, ada yang jadi gilo kerana mencuri barang orang. apatah lagi dosa fitnah tu besar chot.

TOKGURU86 said...

biarlah sape yg tayang. BTN ker Kemas ker apa ker.Janji memang sah Anwar pelaku dalam video tu.

Anonymous said...

Puak pembohong dan pemfitnah macam Mansor (adil), DAP, PAS tak akan berhenti sampai mampuih.

Nak tipu pun jangan sampai orang tau betapa bodohnya puak "reverse gear" DAP, ADIL dan PAS. "Mangkok" macam ni pun boleh jadi TKM (dan Sebab tu DAP ambil), supaya jadi pecacai dia. Insaflah tuan.

Anonymous said...

Celaka penipu besar munafik punya mansor man laknat..keje dia utk bela org melayu Islam di PP tk buat..jd tok pekong DAP dengan penuh taat!
sejak aku jadi kakitangan kerajaan ini belum pernah aku dengar Pulau Pangkor ada kem BTN..

kepada anon 7.30
hok dok fitnoh PM kito tu berdoso tak?
kalau aib PAS PKR xboleh buka ke? UMNO boleh?
demo mengaji dgn APCO ke?

demo mengaji dak dlm Kitab Imam Nawawi Rahimahullah tentang GHIBAH yang di haruskan?? PAS suko guno hujoh2 ni dulu? demo sanggoh POK NIK dulu laa..

Anonymous said...

Aku sokong Anon May 1, 2011 8:33 PM
Cadangan bernas yang diamalkan oleh orang kampung dulu-dulu.

Chot kalau berani bawa Al-Juburi dan semua puak-puak PAS dan PKR buat seperti yang dicadangkan.

Jangan lupa jemput sekali Nuar Berahim, Nik Ajis, Hj Hadi, Khalid Samad dan Ular...mak PAS

RadioAtok said...

Boleh bagi award malam jumaat

Anonymous said...

SUKENYE BILA AIB ORANG LAIN DIBUKA...
ALLAH MASIH MEMBERI NIKMAT PADA KORANG KERANA AIB-AIB KORANG MASIH LAGI DITUTUP....
KALAU HANYA MULUT LANCANG TEGAKKAN PASAL VIDEO SEKS ANWAR NI...
AKU CABAR KORANG SELONGKAR SEMUA KISAH2 AIB SEMUA MENTERI-MENTERI...

INGAT AE...
KALAU SI PENGUPLOAD VIDEO NI SUKERELA MENGUPLOAD VIDEO KAT YOUTUBE...
APETAH LAGI HOBI SEBENAR DIE KAN...
PENJUAL CD LUCAH KAT MALAYSIA KOT...

KORANG PERJUANGKAN AGAMA KE PERJUANGKAN PARTI?
KERAJAAN MALAYSIA NI,
SEKARANG NI...
TAKKAN WUJUD...
KALAU BUKAN AGAMA ISLAM YANG DITEGAKKAN RASULULLAH..

CUBE BAYANG ANAK-ANAK KORANG SENDIRI NANTI...
KALAU VIDEO SEKS ANWAR NI DIHEBAHKAN KAT UMUM TANPA SEGAN SILU PEMERINTAH KITA CUBE MENAPISNYA SEKARANG NI...
ENTAH APE PULAK NASIB ANAK-ANAK KITA NANTI...
PORNO BERTEBARAN MACAM KERTAS...
SENANG JUMPE SANE SINI...

SESAK DADE AKU...
KORANG TAK SESAK KE INGATKAN MASE DEPAN KALAU MASE SEKARANG NI MENCERMINKAN MASE DEPAN YANG GELAP...
TOLONGLAH RAKAN-RAKAN...
KALAU MENYOKONG SESUATU TU...
JANGAN SAMPAI MENJERAT DIRI KORANG SENDIRI...

Anonymous said...

sebab nak nk jga anak cucu la kita nk kuborkan anuu war dlu, bukti dh jelas,

Anonymous said...

hang jgn jadi haramjadah cina mansor weii..

bertuhankan DApig..mampoih la hang nanti..

Anonymous said...

tayang ke tak tayang ke yg pasti si pelaku mmg aljuburi. takyahlaa menegakkan batang yg telah berbalut tisu. ngaku je...semua org dah tau.

Anonymous said...

kenapa bising bising ni.nuar kata bukan dia pelaku dalam vedio tu,kenapa bising.kalau tidak buat tak payah bising. orang nak tayang sejuta kali pon ikut dia punya hal lah. kenapa kita sibuk nak bising. kalau bising bising ni menunjukan itu nuar punya lakonan. setuju tak. orang tidak akan menyibuk kalau pelakon itu bukan dia punya. aku tak marah pon , nak tayang berapa kali apa susah tayang lah aku pasti tidak marah sebab itu bukan aku punya.

Anonymous said...

orang bukan suka sangat tengok pelakun tua beraksi. orang bukan seronok nak aibkan muka gay tua. tapi yang jadi masalah tak terfikirkah wahai orang alim melayu, wahai ahli syurga, semua itu adalah rentetean balasan terhadap diri peliwat tegar, yang kerja dia sejak awal penglibatan dalam umno hanya memfitnah orang yang lebih berkaliber dari dia kerana dia nak naik cepat ke atas. penipu ini adalah orang yang memulakan budaya jahat dalam politik malaysia.

anak kel said...

kalu gitu betul lah vedio tu nuar punya lakonan.kalau tidak kenapa tuan mansor sibuk sangat tu.dah bukan nuar senyap saja laaaa.biar rakyat yang tonton tentukan siapa pelakonnya.ni sibut memanjang...............

Anonymous said...

TKM PP Si mansor tu!!!tak tau la jenis melayu APA!!!!NI jenis berak selet pongkok dgn kertas je kot!!,,ikut guru dia si lim tu!!!,,tu yg bodoh piang tu!!!!

BOSS VAT69 said...

si mansorr ni mmg buta!!!tu pasai dia tk tau ,,pelakon video sek si ANUAR!!!!,,kalu video tu ada suara kot2 dia blh, cam suara anuar dok mengerang sedap!!!!

Anonymous said...

Mansor Pundek hooooiii, cerita ni semua dah lama kat laman papagomo dll blogger, begitu juga ttg ADUN Selinsing (PAS) berzina isteri orang, dlm U Tube, tak payah nak kaitkan dgn BTN, aku bekas peserta BTN, hnya video ttg kesengsaraan peperangan, palestine dan pentingnya keamanan negara. Haprak kau. Tapi video tu memang asli Anwar Ibrahim.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...