Azhar Idrus Kemalangan Teruk.. Dia memang laju.... (4 gambar)

Ostad pas aka ostad lawak bodo , Azhar Idrus telah mengalamai kemalangan apabila keretanya merempuh sebuah kereta proton iswara. Alhamdulillah, pemandu kereta proton tak mati, kalau tak boleh kena belasah ostad ni.
Ostad juga boleh disiasat mengikut undang undang kerana memandu dalam keadaan membahayakan..

Kejadian berlaku di pengadang baru, kuala Terengganu. 
Ramai orang kata ostad ni kalau bawa keta memang lajuuuuu

Ramai saksi yang ditemui dalam komen di fb menyatakan Azhar Idrus memang kaki pecut. Ada yang pernah melihat kereta VW ini pernah memecut lebih 200km/j di lebuhraya pantai timur.
Ini fakta bukan auta.
Soalannya ostad, apakah hukum membawa kereta dalam keadaan laju hingga membahayakan diri sendiri dan orang lain ??



20 comments:

Labu8455 said...

Ini satu contoh ulamak bangang yang menjadi ikutan ramai penyokong PAS. Tu lah asyik dok bodo kan orang lain lani sapa yang benar benar BODO....

Anonymous said...

ustaz bawak laju tak po bole kawtim dgn malaikat maut...

Anonymous said...

Takde le dia kena belasah kalau kemalangan maut. Eksedin tu kat kawasan Dun wakaf mempelam. Ntah berapa puluh tahun dah bwh paspispus. Silap gaya org yg dia langgar pulok kena bahang.

Anonymous said...

apa lah bangang macai2 ni smua
susah kalau hidup penuh dengan dendam ni kan...kerja nk kutuk orang je la hai oh macai...korang mcm xpernah bwk laju dlm hidup korang terutama kt highway..dr korang dok kutuk ustaz dah sah2 dpt dosa baik korang doakan saudara2 korang kt mesir, syria dan palestine sana tu

Anonymous said...

Diam adalah lebih baik dari berkata-kata.....

Anonymous said...

Amboi pecacai dapig mai beking
Kalau puak dia kutuk ustad ulama lain depa diam saja
Cthnya mufti harussani apa depa tak kata

Anak Seberang said...

Ini bukan mengutuk
Ini nak cerita agar kita semua agar lebih berhemah di jalanraya
Ada sesapa machai yg boleh jwb soalan hukum yg aku tanya tu?

Anonymous said...

dlm salah satu ceramahnya yg boleh dilihat dlm youtube ustad ni mengaku sering pandu laju dan siap dgn lawaknye sekali.

Ape nak heran.... dah ustad idola mat dan minah rempit. kena tunjuk aksi bodo baru mat2 dan minah2 rempit ni respek kot. :(

Anonymous said...

Semua manusia tidak sempurna kecuali Rasullullah. S.A.W.

Anonymous said...

Yang kutuk kutuk UAI bawak 200km tu bukan nya apa, memang tak mampu nak beli kereta laju macam tu. hahahaha setakat MyVi hutang 9 tahun, takmpayah lah nak berlagak. Pergi bayar hutang dulu lah. Aunbukan orang PR, tapi aku menulis ni berdasarkan pengala,an di lebuhraya, ramai MyVi yang perasan dia tu Ferrari. Hahahahahahaha ingat sayangilah nyawa anda dan keluarga dan hutamg keta 9 tahun itu. Hahahaha

Anonymous said...

Contoh KEKUATAN DAN KEUPAYAAN kereta mahal dengan kereta kerajaan BN. HE HE

Orang PAS beli kereta Tunai, orang BN BERHUTANG sampai nak mampos!

Anonymous said...

Macai detected

Anonymous said...

kalau beli keta cash mcm org pas kira dah boleh langgar org bagi mampos ke? takpe.. nnt ostad mekdi ni boleh bg fatwa halal langgar org sebab bawak keta laju!

Anonymous said...

Kata ust bangang. Diri sndiri tu dh cerdik sgt. Ni la ahli barisan ne^@/@
Haktuiii.

Anonymous said...

mungkin ustaz nie bawa laju dgn tawakal kononnya.. kalo bawa laju mmg boleh terbabas. kalo drive ikut had laju pas2 baru tawakal, takkan jadi cm niee...

apapun alhamdulillah tiada yg jadi mangsa mati...

salim hasan said...

BIOR LAMBEK ASA SELAMAK !!! BODDOW!!

Anonymous said...

tiga kali lagi pegi ceramah bodo,duit colection boleh beli keta baru,apa ada hal.

Anonymous said...

BODDOW...!! hahaa seddak plok rase bile sebuk lagu tuw...

Anonymous said...

ustat kalau perangai mcm babi tak kira PAS ke Umno ke..lebih baik pencen..

Kalau bawak 200km tak kira la Golf cash Myvi hutang..mmg bperangai BABI..tak layak jadi ustat.

Anonymous said...

Tuhan pun tak leh nolong mu ustad.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...