Lihatlah DYMM AGONG kita dicerca, dihina dan difitnah oleh puak cina ni..


Status FB diatas sudah pastinya keluar rentetan selepas ucapan Yang Dipertuan Agung sempena hari keputeraan beliau ya g disiarkan secara langsung di semua siaran tv semalam.

Aku amat yakin, ramai lagi orang cina berfikiran dan berpendirian seperti ini..
Mereka ini juga boleh didakwa kerana memfitnah kerana sebut perkara yang tak benar seperti Swiss Akaun itu..
Tu pun puak melayu dalam pakatan haram jadah tak sedaq ke diri lagi..

Sewaktu negara mula merdeka dahulu,
Kaum mereka inilah yg berjanji untuk terus tunduk dan akur kepada Sultan, mereka inilah yg berikrar untuk terus setia kepada Raja dan Negara,
 tapi sekarang? mereka perlu balik tongsan...

 https://www.facebook.com/melissagooi

15 comments:

Anonymous said...

masalahnya Najih er ah jib gor cukup takut dengan kaum ini ... nasiblah melayu ... dapat pemimpin tadak tel..

gamepoint amd said...

betul pe apa dia cakap haha

Anonymous said...

Wah! Bangsat sungguh betina2 tu.Apa lagi SKMM dan polis siasat dan heret segera anak2 hanjing ke mahkamah!Siasat siapa sebenarnya mereka. Ayuh Dato Zahid tuggu apa lagi?

Anonymous said...

Fikir semula....siapa sebenarnya yang memulakan segala-galanya..cercaan demi cercaan..bukankah semua ini di mulakan oleh pemimpin2 Barisan Nasional ? Ketidakpuasan hati masyarakat, ketidakadilan, kezaliman, semuanya di mulai oleh pemimpin2 barisan nasional.Adakah kita hendak menutup minda serta mulut orang2 yang terasa diri mereka teraniaya dengan undang2 yang tidak munasabah ? Kita bukan berada di zaman dahulu lagi..nabi sendiri pun menegaskan supaya kita membesarkan anak-anak kita mengikut zaman mereka dan bukannya zaman nenak moyang kita yang penuh dengan kejahilan dan kebodohan itu, sedangkan pemimpin Barisan Nasional masing menakut-nakutkan masyarakat dengan peraturan dan undang2 yang berat sebelah..cuba tengok bekas menteri besar Selangor...dimanakah beliau..masih lagi bebas..sedangkan jika orang lain telah lama disumbatkan ke dalam penjara bertahun-tahun..inikah keadilan yang di canangkan UMNO ? Kebodohan orang2 Melayu dahulu dan kini adalah kerana mereka tidak pernah mengaku kesalahan dan kesilapan yang telah mereka lakukan mereka tetapi meletakkan kesalahan kepada orang lain ! Ada sahaja alasan untuk menghalalkan perbuatan dan cara yang salah supaya nampak benar....orang bukan bodoh lagi lah....

Anonymous said...

bang, Melayu PKR tak per jugak, nih Melayu UMNO pun diam apa hal? tak usah nak difikirkan Melayu dari parti lain, Melayu UMNO sendiri sangat dayus. ini bukan kes pertama tapi dah bebanyak kali dah. sebelum nih kes guru Cina di Glg Patah, apa citer? takkan lak nak tunggu Melayu UMNO bertukar menjadi Melayu PKR/PAS/DAP. pemimpin pun orang Melayu jugak dan sudah pun mendapat mandat untuk membela agama, bangsa dan Raja Raja Melayu. apa dah jadi? takkan nak tunggu sampai tertubuh parti tunggal pulak. janganlah pulak nanti dikatakan mereka mereka ini penghianat parti UMNO. sebuah parti yang orang Melayu harapkan untuk membela agama, bangsa dan Raja Raja mereka. mandat diberikan untuk menjulang UMNO dan untuk membela masa depan Melayu tetapi dah sebok pulak nak tubuhkan parti tunggal. apa masaalahnya dengan UMNO atau mereka yang sebenarnya bermasaalah?

Anonymous said...

Samseng-samseng dan pengganas-pengganas BINATANG buas PKR/DAP si-Kit-SIAL tak takut lansung langgar undang-undang termasuk mengapi-ngapikan Cina bongkak macam si Cina SIAL ini untuk benci melampau orang Melayu/UMNO, termasuklah sampai menghina DYMM Agong dan PM kita (hanya yang Melayu dan Bumiputera lain yang Islam). Seperti juga yang berdemo tak habis-habis termasuk buat huru-hara depan balai polis, dan di Facebook si Cina pengganas, nama Venus di Sydney, yang sampai mengugut nak bunuh PM dan bekas PM kita. Polis dan KDN, mesti jangan biarkan hakim-hakim dan peguam-peguam PKR/DAP PIJAK undang-undang macam sampah dan mengajar anak muda yang masih berhingus meleleh terus menjadi samseng atau pengganas macam Cina pengganas itu! Dahlah tu, pengganas Cina ni panggil PM tercinta kita ‘najis’ – dan DAP-si Kit Sial pula, panggil PM ‘syaitan’!

Tolonglah KDN selesaikan hal ini. Ini berkaitan juga dengan hal menjaga keamanan sesama kaum - biar si RASIS DAP/PKR di ajar menghormati balik hak Melayu dan Bumiputera lain pusaka berzaman nenek moyang Melayu dan Bumiputera lain, dari sebelum dijajah British lagi! Dah geram betul dengan SAMSENG-SAMSENG RASIS DAP si Kit-SIAL/PKR ini yang semakin GANAS kebencian mereka!

MAKCIK Tempurung.

(PERHATIAN: ada PENYAMUN penakut disyaki dari DAP/PKR durjana yang sekarang meniru gelaran saya tetapi sebagai "Pakcik Tempurung/Temporung" untuk mengelirukan pembaca).

Anonymous said...

Si DAP-Kit SIAL /PKR dan sekutu kuat penjajah Barat-Zionis mereka, saya syak sebenarnya nak satu lagi 13 Mei, lepas itu bolehlah menyalahkan orang melayu/UMNO, termasuk di mata dunia! jadi KDN harus bertindak segera!

MAKCIK Tempurung.

(PERHATIAN: ada PENYAMUN penakut disyaki dari DAP/PKR durjana yang sekarang meniru gelaran saya tetapi sebagai "Pakcik Tempurung/Temporung" untuk mengelirukan pembaca).

Anonymous said...

kita Tanya anwar BABI, adakah dia puas hati dengan cina macam ni, ini semua bermula dengan kepala BABI, dan sekarang anak babi dah terlepas, cina datuk nenek ko dating dulu merempat makan bertenggong, duduk mencanggkong, lauk ikan kering sayur kangkong, dating janji nak balik sebab susah dusuk di cia, tapi dsar tak kenang jasa, bangsa ni sampai bila biadab di Negara ni, kenapa di amerika, di Australia, di eropah tahu ikut adap orang tempatan, bangsa tak tahu menilai apa melayu dah bagi demi untuk bagi ko orang boleh duduk di sini,..pada melayu ko fikirlah sendiri..

Anonymous said...


Tangkap dia,kalau dekat Thailand tiada maaf baginya malu laj AGONG KITA.

Anonymous said...

INi baru di Malaysia kalau di China mampuslah melayu semua,memang melayu dari dulu hingga sekarang asyik jadi barua serta menjahanam bangsa sendiri, hanya segelintir saja,golongan nilah sepatutnya ditentang dan diajar agar setia dan taat pada bangsa sendiri.

Anonymous said...

hun keat wong = Wong Hun Keat My contact 0124833473!
Car Reg No: PKC 6188

https://www.facebook.com/VolkswagenMalaysia/posts/380456882042122

Anonymous said...

http://www.wayn.com/profiles/hunkeat#wall

Name:
Hun Keat Wong
WAYN Username: hunkeat
Gender:Male
Date of birth:22 - 07 - 1980
Home location:
George Town, Pulau Pinang, Malaysia
Nationality:Malaysian
Mobile:60124833873

Anonymous said...

Wong Hun Keat

http://www.myspace.com/577298466/photos

TRUEMAN said...

Inilah orang pendendam ... Orang dok cerita benda sekarang.. Dia cite benda lama dan maki UMNO... Dulu situasi lain, iman orang dulu lain, dulu arak hidangan rasmi di mana-mana, sekarang dah tak boleh... dan sebagainya bodoH...Sekarang hasil dasar penerapan nilai Islam kita lebih faham agama, kita dihormati oleh Arab Mekah ( tak caya pi lah Mekah dan cuba pakai cara Indon kemudian pi shopping nescaya kena halau berbanding orang Malaysia yang dihormati), Yang dulu... ada jasanya dan ada dosanya tapi bukankah Tuhan Maha Pemaaf? Biar kepimpinan baru buat kerja yang semakin rumit untuk mengelakkan huru-hara dalam Negara..Ingat dalam Islam haram menimbulkan huru-hara dalam Negara yang aman dan umat Islam bebas melaksanakan amalannya? Hudud? Kau ada hujah orang ada hujah juga lee bodo bukan orang tolak hudud... Sembahyang pun kalau tak tolak hukum sembahyang tak jatuh Kafir walau ada ayat Quran ( mungkin hadis.. cari sendiri laa) yang kata jatuh kafir kalau tak sembahyang ( boleh jatuh kafir, boleh jatuh munafik dan boleh jatuh fasik/zalim )Ini benda wajib mengapa tak heboh tapi heboh hudud? Ini tandanya orang tuu pejuang hudud penipu untuk tutup sifat penting diri yang malas dakwah so cara mudah salahkan orang!!! Tak caya?? Haah tengok kat sekolah jeee... Ustaz ustazah penyokong pembangkang tapi anak murid iman pun tak teguh. Kita Tanya Tuhan ada ka tak ada masih tak yakin nak jawab... Baca Quran pun tak berapa betul, Ada Quran letak sama je dengan buku-buku kerja dan berabuk dalam kelas,bab akhlak dan disiplin... buat tak kisah yang buat kerja guru displin dan banyak lagii... tapi cakap hudud piiiiraaah.Kalau ustaz ustazah buat kerja dengan penuh keimanan tentu anak murid tak jadi mat rempit.. Ini mentaliti mereka. Sampai musuh Islam serang Islam tak sedar,hati dah buta,, musuh dah kata macam-macam dan buat pelbagai strategi masih tak sedar. Sebab tak pernah buat kerja dakwah menyebabkan hati matii.. hingga tak dapat mengesan benda-benda seni.. Kalau pejuang Islam tak boleh kesan ini maknanya perjuangannya sebenar berpaksikan dendam, nafsu dan akal semata-mataa. Ingat bagi kuliah tu dakwah? ingat ceramah politik tu dakwah? Takut-takut nak glamor, nak duit tapi tak sedar? Depa ingat ini kes kata mengata..Hang Cina kata kat aku, aku Melayu kata hang....Inilah bodonya tak belajar sejarah seperti Tuhan ajar... belajarlah Sejarah cina dan fahamilah watak orang cina... Undang-undang maharaja yang ketat tu pun depa boleh permain inikan pula undang-undang Malaysia dan sikap orang Melayu yang pemalu dan berbudi bahasa dan lemah lembut... Tak ingatkaaa cerita Cina minta beli Tanah? Kuli cina minta beli Tanah tuannya orang melayu??? Janganl la kena tipuuu. Bukankah kita semua tahu peribahasa Malaysia ni iaitu KALAU CINA TAK TIPU BUKAN LAA CINA. Cina tak penting agama ini tapi pelik ada PAS percaya Cina dari orang Islam... sedangkan Tuhan suruh bersangka baik sesame Islam tapi dia buat terbalik... hairan yee . Cubalah baca akhbar tengok perangai Cina kat negeri China...tak ada sifat kemanusiaan.. dari bab makan sampai bab benda... Jadi Untuk mudahkan kita berfikir rasional dan ikut agama.. belajarlah doakan pemimpin UMNO supaya berubah. Kesannya bukan untuk orang UMNO saja tapi yang penting ia mencuci hati kita dari sifat mazmumah. Saya pula laa nii tengah dok buat kajian pula tentang ciri-ciri yahudi dalam kaum cina.. Adakah keturunan yahudi Cina seperti dalam kebanyakkan bangsa lain yang ada yahudi sebab perkara ini masih tidak ada maklumat sedangkan bangsa cina adalah bangsa terbesar populasinya di dunia.. Tidak mungkin yahudi tak menyerap masuk..Harap semua cari bahan...

Anonymous said...

feel sorry for you melissa gooi !!! study sampai australia but you have a narrow minded . pity you

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...