Malaysia ini bukan Mahathir yang punya..!


Dr. M.amak


Mahathir berterusan menyerang semua orang yang tidak menunjukkan kebijaksanaan dan pengalaman untuk seorang negarawan.

Menurut Bekas Menteri Kabinet, Rais Yatim menyuarakan pandangannya di mana beliau menyatakan bahawa bekas presiden UMNO sebagai berkelakuan seperti orang gila.

Kritikan Mahathir telah mencela beberapa kontroversi palsu yang berprofil tinggi di mana ia melanggar etika hak asasi manusia.

Buat masa ini, semuanya salah di mata Mahathir dan dia terus jadi orang yang tidak tentu arah dan sabotaj semuanya.

Rais mengakui bahawa Tunku Abdul Rahman meletak jawatan selepas menerima surat terbuka daripada Mahathir pada tahun 1970 kerana mengkritik pentadbiran beliau.

Tun Abdullah Badawi juga letak jawatan selepas menerima serangan dari Mahathir.

Belang Mahathir yang merupakan seorang yang pentingkan diri sendiri dapat dilihat sampai hari ini kerana dia masih lagi tak dapat lepaskan jawatan lamanya

23 comments:

kiasfansuri said...

setuju

Anonymous said...

Hoi bangang cuba hang hang tengok nilai ringgit berbanding wang negara lain sungguh memalukan , hang tau dak malaysia sekarang diambang malapetaka ekonomi yang buruk disebabkan oleh najib dan kuncu kuncu nya , Tun M tak ada apa pun yang dia nak kejar cuma dia cakap dari hasrat hati rakyat , najib akan menerima musibah buruk yang dasyat dan memalukan tengok la nanti .

Anonymous said...

Malaysia ni juga bukan najib dan umno yg punya. So..?

Anonymous said...

Mahathir dah mereng dah...jadi tak tentu arah sebab takut tak sempat tengok anak dia jadi PM.

Giler kuasa sampai jadi gila!!

Anonymous said...

Najib terlalu banyak scandal..ingat lagi Najib dengan Ziana Zain..?

Anonymous said...

Yg serang TDM, Najib cuma bertahan. So yg seranglah yg salah wahai anon 615.

Anonymous said...

Kesianya aku kt blogger ni hmmmmmm

Anonymous said...

Sudah2 lah mahathir..dah naik jemu, bosan,dan dah nk termuntah dgn peel hang...bagi lah org tenang, aman damai..org tau lah yg hang tu handal,cekap,bersih,amanah...jemu lab...

Anonymous said...

Blogger Prepaid Najib, bukan hang punya pun

Anonymous said...

Malaysia ini bukan Naj*b yang punya...

Anonymous said...

Woi bloger dan pencacai Najib yg bodoh!!, setakat Najib naikan gaji dgn elaun rumah org kerajaan kau ingat rakyat mcm kami bodoh ke!,RM jatuh,brg2 mahal,GST lagi,kami org kg pun dah meluat..Yg pi buat 1mdb tu bisnes dan hutang billion2 tu buat apa? Yg soru miss kami bodoh..dah la keje mas kena buang ni akan dtg pekerja tol.Zaman Tun dia nak mkn ke,korup ke ,GILA KE,dia tak menyusahkan rakyat.Cina dan bangsa lain,pembangkang pun x berani nak maki2 agama islam dan melayu.Awat bodoh sngt penyokong Najib ni..puuiiiihhh....

Anonymous said...

Jambatan pp ,klcc,proton,isa,tambatan Rm,buy british last,org kata Tun gila. Zaman najib 1mdb,gst 6% ,mrt,Rm jatuh dlm sejarah,hutang kerajaan beratus billion,isa dihapuskan,polis jd pondan Najib bijak?? Hmm...

Anonymous said...

Komen Anon 1.00am dan 1.10am memang tepat. Tambah sikit lagi "Dari BRIM ia datang kepada GST ia pergi." Yang tak dapat BRIM lagi teruk.

Anonymous said...

Bukan tu je ...dah ramai mengadu kena taksiran tambahan..

Tak habis2 aniaya rakyat lain untuk dapat sokongan rakyat lain...

Anonymous said...

ajib dah Gila??? Perlu di halang dari guna RM3.6 billion wang rakyat


Amat menakutkan..!!! Apabila membaca blog kakaktua ini pastinya kecut segala usus kita. Apa yang najib cuba lakukan kepada negara kita ini? Adakah najib cuba membangkrapkan negara kita? Semakin lama semakin banyak perkara terbongkar. Sudah sepatutnya Dr Mahathir begitu marah dengan najib. Dr Mahathir yang berpengalaman selama 22 tahun pun tidak begitu berani bermain main dengan hutang tanpa membuat apa apa projek yang boleh mendatangkan hasil kepada negara.



Bolehlah kita gambarkan najib sudah gila ataupun najib adalah ejen pemusnah negara kita. Blog kakaktua

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

Anonymous said...

macam la zaman tun madey ringgit xjatuh..agak2 la weiii...

Anonymous said...

berjela2 senarai malapetaka di malaysia sejak najib memerintah...
kapal terbang ilang.. kapal ilang...banjir besar... gempa bumi...
baru 6 tahun tu...
nak habis kan 3 tahun lg harus Malaysia pun hilang...

Anonymous said...

Kalu seorang mandul memecat seorang kuli sudah tentu boss akan puji itu mandul sangat bagus . Tapi bila mandul pecat lagi seorang kuli maka ini mandul boss kena perati perangai mandul. Kalu tiga kuli mandul mau pecat maka boss boleh kata ini mandul sudah banyak gila .

Anonymous said...

sudah2 lah tu madey.. apa lagi madey mau? anak sudah jd kaya raya.. 22 thn merompak hasil negara masih tak cukup lg ka? baru rasa benci nak hilang dulu ingat mau kencing atas dia punya kubur skrg rasa mau berak pulak...

Anonymous said...

BLONGANG!! Hang dgn bos hang, Najib Semah sama, TAK DAQ TELOQ!!

Labu8455 said...

Dah tahap pun blogger taik anjing sudah tentu yang ditulis pun berkisar pasal percubaan nak mewangikan taik taik yang dibuat Najib. Anjing anjing belaan Najib pun ramai yang cuma tahu komen menghina tapi kalau berdepan kecut teloq rasanya.

Anonymous said...

Dah lah Ini semua kucing kurau punya fitnah..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...