Himpunan Anwar Meroyan di Stadium Batu Kawan, GAGAL!!





Anwar jelas kecewa kerana pendemo yg hadir hanya memenuhi padang sahaja sedangkan tempat duduk lengang. jelas sambutan tak seperti yang diharapkan walaupun program meroyan ini diadakan pada malam minggu.
Anwar menukar program meroyan tak dapat jadi PM dari Stadium Jalan Betek Bukit Mertajam ke stadium Batu Kawan
yang lebih besar kononnya jika penuh akan ada 60,000 pendemo akan hadir.

Namun malang sekali, Himpunan meroyan yang disampaikan oleh Anwar, Guan Eng dan Mat Sabu tak menang-menang gagal menarik jumlah hadirin yang diharapkan.

Dianggarkan hanya sekitar 20,000 sahaja yang hadir di mana bahagian tempat duduk adalah lengang dan hanya bahagian padang saja yang dipenuhi. Jumlah hadirin ini jauh berkurang dari program yang sama di Stadium Kelana Jaya tempohari.

Wahai Anuwar aljuburi, terimalah ketentuan Ilahi yang kau takkan jadi PM!!


39 comments:

Anonymous said...

oii! bangang...tengok sendiri la..jumlah tu salah.dasar macai umno..suka berdusta..

Anonymous said...

Betul tu...aku ada kat situ tadi..ooo dahsyat betul yang datang..ramainya!!!Tak leh nak masuk..jln jam....kalo tak de kat situ jgn nak bohong la...sama je mcm utusan meloya!!!

Anonymous said...

Gambar diatas tu diambil sebelum jam 9 mlm...orang tak masuk lagi ...yang meroyan tu kamu lah..terima hakikat rakyat mahu keadilan bukan penipuan yang diamal politik bn..

Anonymous said...

mana kau tahu yang DAPntu tak ada penipuan?Buktikan yang tiada penipuan dalam PR..Please jawab apa yang video budak exDAP tu kata.Penipuan dalam DAP tu lagi besar.Cuba kau buktikan tiada penipuan dalam DAP?..u cant can u.kerana kau budak berhingus yang tak tau berfikir dan tak pernah tinggal lamalama kat negara orang dan menilai apa makna demokrasi tu.

Anonymous said...

jangan terpedaya dengan tipu helah puak2 kafir woi macai..depan mulut cakap manis belakang korang kena toron..

Anonymous said...

Tak gagal..Perhimpunan BERJAYA!!! tersangant ramai yang datang dari seluruh pelosok negara...eeeh dahsyat suasananya...remang bulu roma bila lagu kebangsaan berkumandang...dapat rasa semangat patriotik rakyat malaysia

Anonymous said...

HEBAT......
ANWAR TERUS MEROYAN
MACAM NI NAK JADI PM YANG BAIK
TAK PERNAH BERPUAS HATI
NAFSUNYA SANGAT BESAR,
TAK PELIK KALAU BYK KES L... BERLAKU
CADANGAN UNIT KESIHATAN
AGAR SAKIT MEROYAN KITA TUKAR KEPADA SAKIT ANWAR
OH SUDAH TUKARKAH!

Anonymous said...

memang dasar pecacai pukimak umno ni pandai reka fitnah,,aku ada disini rasanya sejarah untuk stadium batu kawan pada malam ni,,melimpah ..ramai yang tak dapat masuk, yang hanya mampu berduyun duyun hingga ke TOL Utara dan Selatan plus

Anonymous said...

Aku tak kisahlah berapa ribu yg ada kat situ..semua jadi perkakas Anuwar saja.

Dok cerita blackout padahal Adun DAP yg dikatakan menghantar SMS tu pun dah menafikan wujudnya blackout.

Yg blackout tu korang pencacai pakatan yg tak dapat maklumat penuh sebab kena sorok dgn pemimpin agung korang sendiri.

Dulu pun aku sokong Anuwar waktu zaman reformasi 1998 , kena sembor air gas beracun, berterabor lari menyorok dlm rumah penduduk di Kampung Baru..Waktu tu imej Anuwar berpuluh kali lebih hebat dari hari ni..Orang muda ramai yg terpedaya.

Tapi kini akau dan rakan2 semua dah sedar..Anuwar adalah Bapak Mengkarung..

Anonymous said...

nasihat kepada semua lebih baik dok rumah bersama family ke bersama kawan2 ke dari dok meroyan tak tentu hala. kena tangkap n disabitkan kesalahan siapa nakl bayar. ada ke dia orang nak tolong malah nak jengok kamu semua pun susah. kalau kena tangkap tp kalau accident lak atau kenderaan tercalar habis duit baiki kenderaan.. ada tak dia orang nak bantu.. lebih baik dok uma je la korang semua

Anonymous said...

nasihat kepada semua lebih baik dok rumah bersama family ke bersama kawan2 ke dari dok meroyan tak tentu hala. kena tangkap n disabitkan kesalahan siapa nak bayar. ada ke dia orang nak tolong malah nak jengok kamu semua pun susah. kalau kena tangkap tp kalau accident lak atau kenderaan tercalar habis duit baiki kenderaan.. ada tak dia orang nak bantu.. lebih baik dok uma je la korang semua

Anonymous said...

Ni ada lagi cerita pasal demonstrasi oleh puak "rakyat Malaysia" di Singapora, berlangsung di kawasan perlancungan Merlion , kena halau je dgn Polis Singapora..

http://my.news.yahoo.com/5-malaysians-questioned-by-police-over-merlion-%E2%80%98protest%E2%80%99-122502444.html

Harap polis Malaysia dapat mengambil langkah sewajarnya kepada golongan yg telah tertipu dgn anuwar ni..termasuklah ketua penipu bapak mengkarung tu sekali.

Anonymous said...

Adakah perhimpunan ini dapat mengubah apa2 keputusan pilihanraya? Biarpun jutaan yg hadir ia tidak akan menjadikan penyokong2 dari parti mata S ( mata satu & mata sepet) sbg pemenang sebenar. Wait. Pemenang sorak utk ego sendiri akibat terlalu yakin utk menang ha ha

Anonymous said...

tujuan hidup anuar tiada lain nak jd pm je.....tapi Allah Maha Berkuasa....yela org PR kan baik2 mane de yg jahat,rasuah x ambik solat x tinggal....hihihhi...baik la sgt....huhuhu....

Anonymous said...

nafsu yang diturut-turut, kemahuan yang diikut-ikut nak jadi PM...kesian..ANTIKINA

Anonymous said...

Kalau la ada orang tak puas hati letak bom..mampuihla 1 stadium tu..lari berterabuqla...

Anonymous said...

Hang tak payah kata BOM,baling je mercun BOLA..dah cukup dah..

Anonymous said...

perhimpunan sebesar mana pun adalh satu perbuatan yang sia2 buang masa
dan satu kebodohan

Anonymous said...

Lagho semua tu..

Anonymous said...

SENANG CAKAP : YANG SOKONG ANWAR 100% SUKA MAIN BELAKANG. BUKAN ADA OTAK SEBAB TAHI DAH MASUK KEPALA MELALUI LUBANG KENCING.

Anonymous said...

itu ajalah modal puak puak pukimak umno,,bekas penyokong PR konon,,perbuatan sia sia konon,,kita dah bau mulut benak umno bangang aja yang mampu sebut,,,bila dah tak dak modai itu aja ayat penamat depa kah kah kah kah ,,bangangnya umnooo,,,

sky awana said...

HARAP2 ORG2 PERMATANG PAUH BUAT DEMO MEMINTA ANWAR BALIK & URUS KEPENTINGAN ORG2 PERMATANG PAUH, KESIHAN MEREKA YG SOKONG ANWAR, MCM TERABAIKAN.

Anonymous said...

SO? KEPADA YANG PEGI TU..

CUBA BAGITAU, LEPAS DENGAR KELENTONG NUAR, LEPAS BERSESAK CAMTU, LEPAS BERKUMPUL CAMTU..HANGPA SEMUA DAPAT APA? CER CITER...

Anonymous said...

Masih ada lagi acara berkumpul ke? ohhh.... tak per lah. Orang ada masa boleh join. Sy berniaga. Siapa yg memerintah pun kita kena bekerja. Cari ilmu dan duit untuk keluarga. Raya dah nak datang. Sekarang bulan Rejab. Tak lama lagi ramadhan pastu Syawal... Berniaga pakaian ni waktu skrg penting. Buat persiapan untuk stok jualan raya. Orang yg dah banyak duit tak per lah.. orang tu dah ada juta2. Rumah besar, kereta dua tiga.... Sy nak cari modal, nak buka kedai kalau boleh kat Mall macam Cina2 tu. Dorang pandai, mintak macam2. Tak boleh dengan kerajaan guna pembangkang. Kita ni asyik bertelagah satu apa pun tak dapat... Kalau lah orang2 atas ni tak menghasut, kita ni dah boleh bersatu, kuat. Cina depan org pura2 lain kem tetapi belakang2 kawtim. Pandai dorang ni.

Anonymous said...

Apa kelas sokong parti kampungan.

Anonymous said...

EH? TADI YANG DOK BANGGA SANGAT SEBAB BERSESAK2 TU MANER? TAK CERITA KE APA KORANG DAPAT BERSESAK2 CAMTU? CITER LA...CITER LA...

Anonymous said...

DIA ORANG SEMUA DAPAT SAKIT MACAM ORANG GILA NAK JADI PM......... TETAPI RAKYAT TAK PILIH

BODOH @ BANGANG.....PENAT BADAN JE

Anonymous said...

Anon 8.31 am,

Adun DAp sendiri dah cakap tak wujud blackout tu, ko nak bukti yg macamana lagi ?

Kalau nak cakap TNB atau SPR yg nafikan 200% korang akan cakap itu semua balachi UMNO, sekarang Adun DAP yg cakap..apa UMNO dah beli DAP pulak dah ka?

Atau memamng ko jenis yg suka kena suap dgn berita tipu .. mmg bangang tak boleh ajar dahh puak ni..sbb tu anuwar suka tunggang korang..jenis takdak otak..

Anonymous said...

KAH KAH KAH..DARI PAGI TADI AKU TANYA..SAMPAI SKRG TAKDE PUN JAWAB APA YANG DEPA DAPAT PEGI BERKUMPUL TU. KOMEN KAT ATAS KEMAIN LAGI BANGGA DAPAT BERSESAK2 KONONNYA.. BILA TANYA DAPAT APA..SEMUA JADI BISU. ITULAH BUKTI SAHIH MACAI2 PR TERAMATLAH BANGANG..KAH KAH KAH..

Anonymous said...

Tak dapat ape-ape? Ade...nak sampaikan mesej pd Malaysia yang berkumpul tu adalah orang Malysia yang tidak amalkan racist....Semua ok je...Ini nak tambah le...blogger ini pencetus komen isu negatif la...sebab and MENIPU lah ramai dah berdosa sebab join komentar ini...Tanggung lah DISANA nanti!!!!

Anonymous said...

Setuju tu!! Semua yang bagi komen disini mendapat dosa berpunca daripada blogger ni!!!!Tak takut ke balasan AKHIRAT nanti!!!!

Anonymous said...

Hahaha..yg berkumpul tu tak racist? Mengaku je la berkumpul sebab meroyan.. Hahahahaha

Anonymous said...

MESEJ? MESEJ YANG BERKUMPUL TU TAK RACIST? MMMUAHAHAHAHAHA

MESEJ YANG AKU DAPAT PULAK IALAH YANG DOK BERKUMPUL TU ADALAH GOLONGAN BODOH MACAM KELDAI YANG TAK HABIS2 NAK MENYUSAHKAN ORANG LAIN..ITU JE..

MMMMUAHAHAHAHAHAHA

Anonymous said...

Meroyan tak abis2

Yg melayu pun x sedar diri

Kpd sapa2 pembangkang yg ada dlm ni kalau hangpA ank ank2 yg ada kt sklh bantuan kerajaan elok p daftar ank2 kt sklh swasta jer lah.

Menyemak.. pembelot .apa yg pembangkang dah bagi kt kita.. nk jahanam kan negra adalah...

Anonymous said...

Meroyan tak abis2

Yg melayu pun x sedar diri

Kpd sapa2 pembangkang yg ada dlm ni kalau hangpA ank ank2 yg ada kt sklh bantuan kerajaan elok p daftar ank2 kt sklh swasta jer lah.

Menyemak.. pembelot .apa yg pembangkang dah bagi kt kita.. nk jahanam kan negra adalah...

Anonymous said...

Cina tak racist? Mansuhkan artikel 153? Jangan jadi bodoh. Aku dah kerja dengan firm cina, antabangsa dan Melayu. Semua dah rasa. Firm cina? Racist teramat sangat. Dari top management sampai ke bawah semua dia je walaupun kita ni berkelulusan lebih tinggi. Idea kita? Ke bakul sampah. Firm antarabangsa? Top mangement cina juga. Hal yang sama tetap berlaku. Firm Melayu? Tak lebih baik sangat tapi paling kurang bangsa kita sendiri. Bos marah pun aku faham. Firm Melayu nak naik kene bodek? Kau ingat compeny lain tu takde rasuah? Takde kipas? Takde anak emas? Takde bodek? Puih!!! Anak muda sekrang memang pandai bercakap je. Cerdik tak boleh diikut bodoh tak boleh di ajar.

Longchepoh said...

Ish ish ish.. rupanya masih ramai spesis yang tetap percaya dengan kelentong Anwar Ibrahim.

Ni la yang macam kata apek jual ikan ditempat aku "lamai sikalang olang mengaji tinggi sebab diaolang punya mak bapak manyak lui. Tapi mengaji tinggipun kalu tatak mau guna otak apa guna?"

kaka bidi said...

Budak muda yg baru keluar U tu cuba pi kerja dgn cmpony cina tengok....nak solat jumaat pun susah, tu baru bab solat...
Nak masuk keje pun kena boleh cakap cina, terpampang dalam akhbar syarat tu ditulis, jobstreet pun ada jugak.........BUKA HATI SIKIT WEI

kaka bidi said...

hey orang melayu, cuba hangpa kerja dgn company cina, nak solat jumaat pun susah....lepas tu jgn harap nak naik pangkat, LUPAKAN LAH. So sapa yg racist ni, sampai syarat nak masuk kerja pun mesti boleh cakap CINA.....
pakcik, makcik suruh la anak hangpa pi kerja dgn cina!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...