2 Malaun Kurang Ajar cuba menghina Islam!!

KES 1 :

Anak Seberang amat marah apabila terlihat perbincangan yang melampau seperti ini. jangan kau cuba hina Nabi kami, kami sedikitpun tidak pernah mempertikaikan apatah lagi menghina apa saja agama yang orang malaysia anuti selain dari islam. hari ke hari makin melampau puak-puak kapir menghina Islam. Kalau dulu semua tak berani. Adakah ini hasil dari dasar kesamarataan yang diperjuangkan oleh PKR dan DAP???
Laporan polis akan dibuat, aku akan pastikan 2 syaitan ini, Joanna dan Lynette ini ditangkap. Jangan cuba bermain dengan api. Makin dibiarkan, makin melampau puak-puak kapir ini mempersendakan Islam, yang paling aku marah, mereka mempersendakan Nabi Junjungan Besar kita yang amat disayangi.



KES 2

Empat kepala babi diletak di dua masjid
KUALA LUMPUR: Empat kepala babi bersama wang tunai diletakkan di dua masjid di sini awal pagi tadi.

Masjid terbabit ialah Masjid Imam At-Tirmizi di Taman Seri Sentosa dan Masjid Jumhuriah Taman Dato' Haron di Petaling Jaya.
Masing-masing dua kepala dengan wang tunai RM35 dan RM40 diletakkan di setiap masjid berkenaan.

MAKIN MELAMPAU!! NAMPAKNYA MEMANG ADA PIHAK YANG CUBA MENGMBIL KESEMPATAN DENGAN MENAIKKAN KEMARAHAN UMAT ISLAM. HARAP SEMUA UMAT ISLAM BERSABAR. INI AGENDA JAHAT YANG CUBA MENGGANGGU KEHARMONIAN MALAYSIA.
PM, PLEASE DO SOMETHING!! JANGAN DIBIARKAN LAGI PERKARA SEPERTI INI BERLELUASA. KELAK NEGARA BOLEH HURU-HARA. UMAT ISLAM SUDAH BANYAK BERSABAR!

3 comments:

Pak Tua Jaga said...

agak2 PM nak bagi duit x ganti rugi? aku rasa depa tgk Obama dah sound pasal gereja kena bakar...depa lagi sakan la nak masuk line...pirahh....biar putih tulang jgn putih mata, biar mati semua org Islam, akidah dan maruah jgn sekali digadaikan

PPUNT said...

depa berebut nak guna kalimah allah sebab depa dah guna terjemahan ni dah lebih 300 tahun dahhh.. bukan pasai depa percaya yang allah itu satu dan tidak beranak. .walau pun sekarang mereka sedar dan maklum dah yang kat MALAYSIA ni god bila diterjemah kan maksud nya tuhan,,its all about ego.. sekarang seolah2 mrk dapat greenlight untuk bebas mengutuk org islam pasai depa tau ada org islam yang sokong depa..ini lah akibat nya..pasal kalimah allah pun x leh bersatu..sekarang nabi muhammad saw pulak dikutuk..kristian x ajag pengikut dia ka supaya respect agama org lain..paderi depa kata apa..kata agama depa suci sgt pemaaf segalaa..

antinuat said...

ni semua pasai haram jadah nuat claka tu..
aku setuju dgn hang, sblm ni rakyat non muslim x brani nk sebut
apapun psl islam dan melayu..
la ni, hangpa tengok sundiri la!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...