Jangan Kera Di Hutan DiSUsukan, Anak Kat Rumah Mati kelaparan

Kerajaan BN harus meneliti semula pewakilan MCA didalam jemaah Menteri jika kaum Cina meneruskan agenda perkauman yang di pelopori DAP pada PR 13. Kerajaan Juga harus mengkaji semula pembangunan yang berlebihan di bandar bandar besar sehinggakan meminggirkan pembangunan di Kampung Kampung.

Masi banyak jalan-jalan minitar dan di luar bandar terutamanya gelap gelita, lampu lampu jalan yang dijanjikan kerajaan tak dipasang. Pada hal kerajaan memasang setiap 50meter lampu lampu jalan di jalan kawasan yang dikuasai pembangkang.

Dari terus nak perabihkan wang ke undi yang tak pasti atau tak dapat, baik kerajaan jaga melayu-melayu yang setia bersama UMNO ataupun yang diatas pagar. itu lebih baik!

Seharusnya pembanguan di bandar-bandar besar yang dikuasai kaum cina perlu di hentikan dan di bawa ke Kampung kampung yang mendokong kepimpinan BN. Kita harus buktikan kepada penyokong BN dan pembangkang bahawa kerjaan BN mendahulukan Rakyat UMNO/BN. Sudah banyak yang didengar UNDI PAS/DAP dapat juga bantuan kerajaan!!
UNDI PAS dapat juga Projek. Sakit telinga AS bila ada yang cakap macam tu.

2 comments:

Anonymous said...

kerajaan hentikan segera kemudahan di kawasan majoriti kaum cina. Banyakan jalan tar di kg2. Jln2 yg berlobang di kg tu baiki segera, jgn ada org2 tua yg
naik basikal mlm2 buta jatuh ke dlm lobang sebb x nampak...jln pun gelap sbb x ada lampu jln, Org tua yg jatuh lubang tu pulak penyokong setia kerajaan dan BN.
Semua tiang lampu di pacak di bandar kawasan cina laknat yg undi DAP...ada ke patut?

hangkedee said...

Demi menagih undi cina keparat orang kampung di anak tirikan oleh kerajaan.Tak sedar kah yang kerajaan rakyat di dahulukan kalau tak kerana orang kampung yang rata rata mengundi kerajan dah lama bungkus.Aneh dunia ini,cina yang sokong dap mendapat habuan.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...