Nadeem Nazri 'kekasih' Nora Danish sindir peminat,suruh kerja keras untuk hidup senang


Melalui Instagram milik Nadeem Nazri, dia telah memuat naik status yang berbunyi seperti berikut:




Aku agak tidak setuju dengan apa yang cuba disampaikan oleh Nadeem Nazri seperti di atas kerana walaupun di mana pihak kita berada sama ada haters atau fans, kata-kata itu terlalu pedas untuk semua orang yang terlibat. Apa kata anda? Kata-katanya itu ditujukan kepada mereka yang membenci dia dan Nora Danish dengan menyuruh mereka supaya bekerja lebih keras untuk menikmati kehidupan serba mewah dan bahagia sepertinya.


Persoalannya, adakah dia sendiri bekerja keras untuk hidup mewah seperti yang dia nikmati sekarang? Ting tong! Soalan cepu emas. Heh. Selepas gambr status ini tersebar, Nadeem Nazri telah memprivasikan akaun Insta miliknya.

5 comments:

Anonymous said...

Aku cukup setuju.. untuk maju dan mewah mesti kerja keras Dan smart work.. bapa songlap duit rakyat, rasuah, seleweng Dan sebarang jalan salah pun mesti dtg dari kerja keras Dan smart menipu.

Tapi sory to say..ckp lagak mcm nadeem setakat dapat mak Jan, bekas-bekas org...mcm tak berapa kena.

Carilah yg ori selaras dng bodoh sombong kami.

Anonymous said...

Itu lah kata2 orang yang lupa diri untuk bersyukur dengan nikmat ALLAH. Malah ini lah klasik case kufur nikmat, dia ingat kekayaan datang dari hasil kerja kuat mereka. Semoga sempat bertaubat sebelum ALLAH tarik nikmat. Bertakabur dan enjoy lah sebelum ALLAH turun bala. Jangan menyesal.

Anonymous said...

C&P dari komentar dalam blog dinturtle. i like :)

woi nedim..i pity you too..

you are happy with the beauty you have? well, i am much2 happier coz i married a beautiful and virgin girl some time ago..
you are happy with tonnes of money you have? well, in that case, i must admit that i dont have tonnes of money like you but i am much happier than you that i managed to own a bungalow and a semiD with MY OWN HARD-EARNED MONEY. REZEKI HALAL LAGI BERKAT. BAGI ANAK BINI AKU MAKAN. how about you? nanti dalam kubur menjawab la ye...
you are enjoying your life? well, i am working hard and working smart and i enjoyed my life with my wife and my wonderful kids too.. but i am much happier than you that no one blamed me, no one kutuk2 me like you.. SHAME ON YOU!!!

Anonymous said...

Ala..apa kelas dapat barang second hand..x main la..bekas org dah pakai. Nothing to be proud of

Mohd Izham said...

Saya setuju, yg jahanam tu dah malu sebabjawapan bodoh dia. Dia kaya sebab kerja kuat? kerja kuat kat mana? dalam kelab malam? kerja kuat abiskan harta mak bapak? HALAL ke harta tu?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...