Keputusan mesyuarat: Suatu manifestasi lambakan Anwarinas dalam Pas


Keputusan Mesyuarat tadi adalah hasil daripada lambakan anwarinas dalam ajk pas pusat. Maaf pas. Anda mengecewakan aku dan rakan-rakan dan famili. Banyak org melayu mahukan wakil yang memperjuangkan kedua-duamelayu dan Islam.

Anda pula sibuk kata perjuangkan melayu itu assabiyah dan makin lembik dalam isu ketuanan islam. Pemimpin umno sekarang nampak makin dekat dgn islam.

Jika umno mula serius dan konsisten perjuangkan islam, selamat jalan pas. Undi melayu akan ke umno mcm pru lepas kerana ramai nampak walau seburuk mana umno sekali pun (kununnya), Umno nampak jantan untuk defend melayu dan islam daripada anwar dan dap.

Kalau Umno pun jadi pondan balik untuk dapat undi cina, jangan risau juga sebab ada jaguh melayu islam lain iaitu Perkasa,Isma dan Pembela.

Jelas dilihat dalam senario Pas sekarang imi, mereka terdiri dari 3 golongan : Pro Ulama', UG dan paling bahaya Anwarinaz.

Pengaruh Anwarinaz makin dominan skrg.Ya Allah satukan hati-hati kami, bersihkan hati-hati ini ke jalan kebenaran!

4 comments:

AwangLiku said...

Pas sebenarnya hendak bersatu dengan UMNO untuk perpaduan umat Melayu dan memperkasakan Islam tetapi Anwarlah yang menjadi batu penghalangnya.Jika ingin melihat Melayu bersatu dan bersepakat Anuar perlu dinyahkan dari Malaysia dan Anuar adalah juga agen Zionis laknatullah..

Anonymous said...

Berani ke NAJIB
Berani ke Menteri Dlm Negeri
Berani ke AG..anak SABAH

Anonymous said...

Nuar aljuburi patutnya lama dah di sniperkan...
Peminjam duit along bolih pula di bunuh..tapi pengkhianat negara macam NUAR ..kenapa takut?

Anonymous said...

PAS as Islamic party ? Considered gone !
Nak ke Islam, jauhi PAS, hanyalah perdayaan syaithan, mengaburi, kesesatan yg disulami pakaian Islam, syaithan yg menyesatkan bertopengkan ustaz dan tok guru.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...