Tak rugi bersatu atas nama Islam.Moga dimakbulkan


Bagaimana umat Islam boleh bersatu dalam bersama-sama membantu umat Islam dilanda musibah sebagaimana gambar-gambar di Sabah ini.

DAP haramjadah laknatullah pemecahbelah umat Islam cukup takut dan  akan alergik pabila melihat gambar seumpama ini.

 Demi survival umat Islam dan orang melayu di Malaysia bumi tercibta ini perlu ada satu titik persamaan yang melebihi dari kepentingan dan agenda peribadi masing-masing.

7 comments:

Anonymous said...

Presiden UMNO yg BACUL

Anonymous said...

Dia pun Islam bdoa je semga kta bsatu. Bdoa agar PM tu buka mata tgk sape lawan sape kwn . dn kwan yg mjahanamkan. Ramadan dh hampir let us pray together.

maae said...

Aku selalu dakwah dalam blog mereka...

Anonymous said...

Alhamdulillah, semoga kekuatan Islam akan bermula dibumi Melayu ini akan tersebar ke seluruh alam. Presiden UMNO yg setuju Hudud disokong di Kelatan, apakah kamu yang takut dan bacul bila umat Islam bersatu wahai 9.08PM?

Ciri2 iblis..

monasis said...

9.08pm jgn khianat

monasis said...

9.08pm jgn khianat

Anonymous said...

Cuma satu aje yg aku risau...puak sana setuju nak berkawan sebab rumahtangga dia pun nak hancur...ko ingat kalau dia kuat...dia teringin ke nak berbaik dgn puak sini.???

Mereka kecut perut berhadapan dengan kepimpinan terdahulu...strategi mereka simple aje...kalau tak dapat makan...mereka tunjuk buat baik dulu....bila dah kuat balik...mereka akan gigit balik lah....so jaga2...jgn sampai kena cucuk hidung

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...