Nauzubillah! Wahai Anak Melayu Islam.. Bukit Bintang dah macam New York (video)


Nauzubillah...
akhir zaman akhir zaman...
Allah swt tarik nikmat malu daripada jiwa seorg muslim...
yg beragama duk sibuk bergaduh menunjukkan kealiman...
yang jahil terus dalam kegelapan...
ini lah realiti kehidupan....
Islam hanya tinggal pada nama...
video

4 comments:

Anonymous said...

errr..
tak tau nk cakap ape dah
minta dijauhkan dr anak cucu aku..

Anonymous said...

apa heran lepas ni paloh pas beres blako..

a ali /46sekupang said...

yang alim dok bergaduh tu macam perumpamaan arab menyatakan "kaldai membawa kitab tetapi tak tahu isinya".itu sebab sekarang ini lebeh seronok spekar masjid mana lebeh kuat bunyi dari memikirkan bagaimana untuk mengelak diri dan tanggong jawab dari di jilat api neraka.lupa/atau tak faham apa yang di firmankan oleh Allah dalam Al-Quran.

Anonymous said...

tak dengar suara, tapi style diorang mcm mamat dan minah indon.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...