"Wa Sakit Perut Pun, UMNO Punya Pasal"-LGE Musibat

Merujuk kepada artikel di SINI, Lim Guan Eng musibat terus menipu lagi. Kali ni beliau terus menafikan yang risalah 'My Balik Pulau' yang mengandungi fakta-fakta sejarah yang mengelirukan dan menafikan Melayu sebagai pembuka kawasan tersebut, dikeluarkan oleh pihak kerajaan negeri. Sebaliknya dia terus tunjuk perangai celaka dia yang biasa dengan meletakkan semua ni adalah kerja UMNO.

Macaman LGE musibat boleh menafikan lagi? Risalah 'My Balik Pulau' tersebut diterbitkan oleh Persatuan Pendidikan Seni Pulau Pinang yang dibiayai oleh Majlis Pendidikan Pulau Pinang. Lepas tu dia tuduh pulak dana sumber pembiayaan risalah ini datang dari sumber UMNO pulak? haiya.. Apa cerita ni? LGE lahanat ni hang tuduh ada bukti ka? Kalau ada bukti sila kemukakanlah! jangan suka main tuduh-tuduh tanpa bukti! LGE MESTI BUKTIKAN DALAM SEMINGGU BAHAWA RISALAH INI DIBIAYAI OLEH UMNO!

Lu jangan bikin perangai samseng! RAKYAT langsung tak boleh tegur lu. Siap main ugut-ugut YB Farid Saad suruh tarik balik stetmennya dan minta maaf pada kerajaan negeri kalau tak lu nak ambik tindakan! Lu ingat lu sapa LGE? Lu ingat lu CM lu sudah besar boleh main ugut-ugut orang Melayu? Siapa yang racist sebenarnya? YB Farid hanya pertikaikan yang risalah tu maklumatnya tak betul, kalau silap lu betulkanlah.

LGE musibatlah yang sebenarnya cuba bermain isu perkauman dengan asyik menuduh UMNO dan Utusan seolah-olah takde kerja lain dengan asyik mencari salah dia walhal dia tak pernah pun cermin diri dia sendiri apa perangai buruk yang dia telah lakukan sepanjang memerintah P.Pinang. Dahla muka tak malu! FDI naik melonjak claim seolah-olah semua tu kerja dia! Ptuihh.. Dasar Celaka Punya Komunis!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...