Pemuda hamPAS Kalut Suruh UMNO Sound MCA Tapi Bila Dengan DAP Terus Menikus!

Kit Siang sekali lagi telah menyergah Ostad Zizan untuk membatalkan pelaksanaan sepenuhnya Enakmen Hiburan dan Tempat-tempat Hiburan 1997 — peraturan dan undang-undang yang melarang pusat hiburan beroperasi sepanjang Ramadan.

Kit Sing bertambah angkuh mendesak agar Ostad Zizan mengkaji balik untuk mansuhkan terus Enakmen yang digubal semasa BN memerintah ini.

Ostad Zizan juga tampak dalam keadaan tertekan kerana DAP Kedah tidak pernah bersetuju dengan larangan dan perkara itu tidak pernah dibangkitkan pada mesyuarat majlis Pakatan Rakyat Kedah meskipun dipersetujui bahawa perkara-perkara yang sensitif kepada lain-lain komuniti seperti larangan pusat hiburan ketika bulan Ramadan seharusnya dibincangkan pada mesyuarat majlis Pakatan Rakyat negeri terlebih dahulu.

Nampaknya pemuda hamPas sibuk menyuruh UMNO dan Perkasa menegur Gerakan dan MCA Kedah walhal mereka terlupa untuk menegur sekutu rapat mereka sendiri. Yang punya kuasa di Kedah ialah PAS, takkan pemuda hamPas jadi bacul dan kecut telo pada seorang ADUN DAP di Kedah!

Kita lihat adakah hamPas Kedah akan terus dikeldaikan buat kesekian kalinya.

berita pemuda pas di malaysianinsider

1 comment:

Anonymous said...

Telur Pemuda PAS baik di kedah ker mana ker dah kene kepit dek DAPig....menyalak jer di kejapkan kepitan tue...senak ...diam teruss....hahahaha...

Bising kat UMNO, sama melayu buleh la....dasar mcm kambeng...harap telor jer besar...kene air lari terkangkang-kangkang bawak telor...

Ptuihhh la partai HamPAS nihhh...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...