Edisi Lucah PR: Senarai Blog-Blog Politik Lucah Di Bawah Nama Pakatan Haram! (Alert!)

AS sekadar nak berkongsi ada 7 blog-blog pro pakatan haram yang dikesan setakat ini dimana mana kandungannya mengandungi kelucahan yang melampau! Contohnya pusat khidmat adun pasir panjang, kita tau ini adalah di bawah milik Nizar Jamaludin kan?

Nampaknya mereka dah ketandusan isu untuk hentam BN, mereka terpaksa beralih arah untuk melariskan blog mereka dengan menyiarkan kandungan blog yang boleh dikatakan 90% kandungannya adalah bahan yang lucah dan mengghairahkan! Mungkin niat nak dapat duit iklan secara haram dari 7 blog tersebut.

Blog AS juga pernah difollow oleh 2 blog dibawah dan AS sedar ada yang tak kena dengan blog mereka ini. AS nak remind kepada rakan blogger, jika anda difollow oleh blog dibawah ini, jangan sesekali anda follow kembali atau pautkan dalam blog anda.

Sungguh hina dina puak pakatan haram ini. menggunakan modal lucah semata-mata untuk melariskan blog mereka. Namun sesuatu yang menarik, boleh dikatakan mempunyai template dan header yang sama. Nama-nama blog yang digunakan juga menggambarkan bahawa blog tersebut 'dimiliki' oleh blogger pro PR!

Persoalannya?
Siapakah kutu brahak yang berselindung di balik penyiaran artikel-artikel lucah tersebut?

AS yakin ini adalah satu konspirasi untuk pakatan haram buat modal bahawa 'kononnya' UMNO/BN adalah dalang disebalik kerja ini. Sebelum mereka timbulkan, biar kita cerita dulu, biaq terang! kalau ada orang SKMM baca, tolong siasat benda nih!

kalu rajin, hangpa klik la satu persatu.. Hehe

http://pusatkhidmatadunpasirpanjang.blogspot.com

http://addy89bagandatoh.blogspot.com

http://beritavsnews.blogspot.com


http://sinarhairan.blogspot.com/


http://webmarhaen.blogspot.com (Angkatan Muda M@RHAEN)

http://perakian-online.blogspot.com


http://ceritapolitik.blogspot.com

2 comments:

Anonymous said...

kemungkinan ini kerja penyokong2 PR yg selalu mengiklankan laman2 web lucah dalam blog sotong Milo Suam (atau Milo Suam sendiri?) dan Papa Gomo.

mereka2 ni sebenarnya dah ketandusan idea untuk buat fitnah kerana setiap fitnah semua akhirnya kantoi ... kesian ...

Anonymous said...

itulah nasib Azmin Ali, bila jahil semua org UMNO/BN sokong, bila dah insaf BN (Berambus Najib) dgn panas mula mengkritik .... itulah peragai Firaun & puak juaknya ..... bila nak mengajar tiada tauliah, org melayu yg suka kpd ugama keGereja utk dengar Forum Perdana ... itulah golonagn sesat UMNO. Yang tiada menyuruh rakyat Msia yg kafir megikut fahaman Islam, takutnya mengundi PAS. Menbiarkan yg kafir terus dgn
kesesatannya, utk beramai menuju Barisan Neraka Allah SWT. Kenapa tidak kementrian penerangan cerita tentang bidadari, nikmat surga, teruk azak neraka .... kpd org kafir ...fikir-fikirkan ....Aduan Rakyat ini utk org yg suka kekayaan dunia & bodoh tentang ugama. Kini tertubuhnya MCA - Melayu Cristian Association. Akhirnya kita berperang sesama melayu spt diAmbon & Sulawesi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...