Gambar Ini Adalah Superimpose Yang Memfitnah?


Sori. Aku hanya nak tanya kerana dari ada komen-komen yang aku lihat di alam maya dalam isu ni ada yang mengatakan ia hanya superimpose.

Ada pembaca dari Pantai Dalam,KL  yang boleh sahkan? Aku ni duduk Penang takkan nak pi tengok jauh sampai ke KL nun..

 Tapi firasat aku kuat mengatakan takkanlah orang nak gantikan alif dengan satu malaysia di perkataan Al-Mulk itu.
Aku cuma gusar ada pihak yang bertanggungjawab telah edit dan cuba untuk buat provokasi..

Yang Ostad Azhar tu pun terus jatuhkan hukum murtad tanpa siasat perkara ini benar atau tidak terlebih dahulu. Mungkin ada salah paham disini.

Maafkan aku jika tersilap..

2 comments:

Anonymous said...

ostad jawap soalan... dah org tu tanya apa hukum tukar alif jadik 1... sah sah la haram dan bleh jatuh murtad... tak kira la gambar superimpose ke tak... bukan nye ostad tu kata 'gambar tu sahih bukan superimpose dan urang amno pantai dalam murtad'....

anasuh said...

ntah apa la pak cik admin ni...ustaz tu jawab soalan....dah org tnya,xkan nk wat xlyn lak....lg satu saya xsuka la cara pak cik admin ni...suka gunakn ayat2 yg kasar2 n xsepatutnya....cubala la letak zikir subhanallah,alhamdullillah,allahhuakbar ka..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...