Budak Pompuan Ni Rosak Dah! Apa La Nak Jadi?


Budak-budak zaman sekarang, boleh selamba badak perlekeh Allah macam tu je!

Bagi aku, kalau budak pompuan ni Islam, kita doakan dia kembali pd agama & bertaubat....

Kita jangan hina dia, kita pun bnyk dosa jugak....cuma doakan yg terbaik utk dia...

Siapakah yang perlu dipersalahkan dalam hal ini?
Kalau tanya pecacai fcukatan, ini semua salah UMNO lah! Apa lagikan?

Sedangkan kerajaan UMNO/BN sudah memberikan yang terbaik dalam sylibus pendidikan terutamanya dalam bidang keagamaan.

2 comments:

Adi Kencana said...

Kesian mak bapak budak ni..

NURUL IZZAH HINA ORANG MENINGGAL DEMI POLITIK!! Baca di sini...

http://apakecoh2.blogspot.com/

KELISA DURI said...

Aku setuju apa hang kat...Kalau budak tu baca.. ni.. belajqla bertobat... Apa erti hidup kalau sampai nak menghina Tuhan sendiri... Kalau dia Islam la...tapi kot 2 dia tu bkn Islam mana kita tau...saja nak perburuk nama budak melayu Islam...jangan la buat kelaku lagu tu... beribu 2 tahun dulu org apa pun bangsa apa pun semua sebok mencari Tuhan ... Yang dia pulak tak mau keTuhan....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...