Live Dari Nibong Tebal ! 5,000 hadirin membanjiri ceramah Dr Hassan Ali(gambar-gambar)

Dengan izin Allah yang memberikan rahmatnya, ceramah Dr Hassan Hassan Ali mendapat sambutan diluar jangkaan.


Program yang berlangsung di Dataran Sungai Acheh, Nibong Tebal ini berjaya menarik kehadiran lebih 5000 orang rakyat di sekitar Parlimen Nibong Tebal.


Turut menyampaikan ceramah diawal program ialah Ustaz Hafiz Nordin, mantan ketua pemuda PAS P. Pinang.


Published with Blogger-droid v2.0.4

2 comments:

Anonymous said...

Aku baru balik dari ceramah Dato Dr Hassan Ali tadi. Memang sambutan baik punya... puak kopiah putih ramai... dan ramai kena muhasabah diri... PRU13 kena pilih puak bukan parasit dan yang bersekongkol dengan parasit seperti yang dinyatakan oleh Hassan Ali. Esok jom kita gegar Permatang Pauh... Ayuh selamatkan Islam, Melayu dan Raja.

Anonymous said...

Aww. rakan taulan, alhamdulillah saudara kita di nibung tebal udah dapat petunjuk dari Allah s.w...mudah-mudahan agama kita terus terpelihara dpd Islam bentuk baru pluralisme-liberalisme yg cuba menyusup ke negara kita!...lebih teruk lagi pelobi2 zionis-neocon gunakan budak2 caturnya yg tlh dipengaruhi utk perkenalkan amalan2 songsang spt gay dn lesbian!...kpd saudara2ku di seluruh negara berhati2lah sebelum nasi menjadi bubur...bersatulah demi mempertahankan agama, bangsa dn negara yg kita cintai...Insya-Allah!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...