Pakaian artis hampir nampak semua! (gambar-gambar)


Tidak dinafikan, pakaian yang dipakai artis negara China ni cantik, sama cantik macam orangnya.

Namun, tahap ‘keterbukaan’ pun boleh tahan jugak.
Mungkin wanita ini layak diberikan anugerah khusus kerana berani terover.
Dan tidak lama lagi, kemungkinan akan ada artis wanita tempatan kita yang tidak berapa terkenal tapi nak publisiti, bukan sahaja akan mengikut, tetapi bagi nampak lagi banyak.



Yang ni nampak kat Abang Non, mau tak tidur malam dibuatnya. 
Ada iras-iras nampaknya.
Penangan china doll yang menghantui anugerah tuhan ini pernah menggemparkan seluruh malaya takkan dilupa oleh seluruh rakyat jelata. 
Hingga kini, masih belum ketemui dimana jam omega, hahaha
Rakyat Malaysia jangan salah pilih, kelak anda bakal merana.

 Layan le gambo ni, artis Malaysia terutamanya orang Islam, jangan duk mimpi pula nak dressing sebegini.






2 comments:

pillpuss@yahoo.com said...

blog2 umnobn memang serasi laa tarok gambo2 cam niii, awat tak tarok yg telanjang terus, lagi centekkk kan klan ABUU kann...

Anak Seberang said...

Kenapa paspispus?

Terasa Ke dgn Mesej Nk disampaikan?

Pakar forensik Us Pun Sahkan video Anwar 99% adalah Asli.

Atau X Leh Trima Kenyataan.

Masih Nk Anwar Jd Pm??

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...