Video Cina Racist Terketar-Ketar Mohon Maaf Pada 'Bangla' Tersebar




Lelaki diatas orang Islam yang memang anak jati di situ.
Kekecohan ni terjadi di pusat mengundi SEKOLAH KEBANGSAAN BUKIT RIMAU,SHAH ALAM Dimana seorang rakyat malaysia yang di tuduh oleh pihak pihak tidak bertanggungjawab mengatakan bahawa dia bangla DAN DI TUDUH BAHAWA INI SEMUA AGENDA BN.

Cukup celaka cina rasis ni buat kerja dengan meminta IC orang sesuka hati dan menuduh yg bukan-bukan terhadap lelaki tersebut. Bila dia melenting dan mahu repot polis, barulah kelamkabut cina rasis nak minta maaf.

"sendiri buat sendiri tanggung laa".(saksi kejadian dan berada disitu).

Cuma pada pendapat dan pemerhatian aku,
Berpuluh ribu Cina tak boleh berbahasa Melayu tetapi tak seorang pun ditahan kerana disyaki pengundi hantu. Hakikatnya begitu ramai Cina dari Tanah Besar Cina berada di Malaysia bekerja sebagai tukang urut, pelacur, pembantu rumah apakah tak mustahil merrka ni pengundi hantu jika benar ada "hantu" boleh mengundi?

 Mereka menyasarkan kaum lain kerana mereka tahu pilihan raya kali ni membabitkan pertentangan antara kepentingan Cina menentang kepentingan Islam dan Bumiputera.

16 comments:

Anonymous said...

dah terfikir perkara ni sejak dibangkitkan pasal pengundi hantu, knp mesti menyasarkan bangla shj sdgkan warga china pun ramai kat malaysia 'cari makan'.next PRU semua pengundi kena nyanyi lagu negaraku seblm amik kertas undi.....

Anonymous said...

orang kotor dan yang selalu lakukan kerja kotor akan sentiasa menuduh orang lain kotor dan menyangka orang lain lakukan perkara yang sama......

BARANGKALI banyak pengundi hantu dari negri china,vietnam,singapore etc

Anonymous said...

kadar kelahiran C tak ramai pun..bagaimana jumlah mereka boleh naik mendadak? jeng jeng jeng..

Anonymous said...

elok wat pegesahan biometrik pru 14 t. byk gak kematian puak2 c nie tak report. pru 14 t sbelum masuk ke bilik mengundi suwuh dia org wat pengesahan ic mcm nak buka akuan bank dulu. baru diaorg tau langit tinggi rendah.

Anonymous said...

90% orang Cina di Tanah Melayu adalah banduan dari pelbagai jenis jenayah yang diangkut oleh British untuk mengerjakan lombong lombong timah di Perak, Kuala Lumpur, Ampang dan Puchong. Pelacuran, ganja, dadah, judi dan gangsterisma adalah hasil budaya jahat yang mereka bawa sekali. DAP berasal dari PAP, PAP berasal dari Parti Komunis Malaya. Pendek kata, hampir semua pengndi Cina yang mengundi DAP ialah keturunan komunis dan Banduan darimChina, sebab itu mereka ni keras kepala, kurang ajar dan tak reti hormat undang undang Islam, Negara dan Raja-Raja Melayu serta todak hormat dan memandang rendah orang Melayu serta Bhasa Melayu.

Pengundi DAP adalah penyumbang kerosakkan Bahasa Melayu, orang Melayu, pengangkut bangsa asing ke Tanah Melayu, mereka menyeludup orang dari China dan Bangla hingga sekarang dan mereka juga menuduh Melayu seludup Bangla dan seterusnya menuduh Bangla mengundi,(tak logik langsung) walhal ramai pendatang haram Cina adalah 3 kali gada daripada Bangla dan Africa.

Komunis komunis ini juga tidak hprmatkan bangsa India yang sudah bermastautin sejak 50 tahun dahulu.

Kurang ajar dan biadap, namun tidak semu begitu, kerana moyang, datuk nenek saya juga berasal dari Beijing dan datang ke Tanah Melayu sejak 150 tahun dahulu. Apa masalahnya?

Anonymous said...

bangang punya cina

Anonymous said...

betul tu. apela cine ni ingat pengundi hantu tu bangla je ke? indon pun ade la..jgnla target bangla jer

Anonymous said...

Akupun syak cina ada pengundi hantu tapi pasal heboh dengan pengundi bangla kita lupa pulak dengan pengundi hantu cina

Anonymous said...

Minta SPR guna mesin biometrik cap jari semasa mengundi mcmana kita wat pengesahan pinjaman bank...

Anonymous said...

terima kasih kerana mereka sanggup dimarahi demi memastikan tiada bangla yang mengundi. Kalau tidak ada yang berani, tidak mustahil ada juga bangla cuba mengundi seperti di Kg Ladang. 7 orang ditangkap, Oh mungkin Pakatan Rakyat mempunyai kuasa untuk mengarahkan pekerja Jabatan Pendaftaran Negara memberikan kad pengenalan kepada mereka. orang BN sentiasa betul walaupun stadium Terengganu runtuh dek rasuah.

Anonymous said...

'Wa xtau Melayu', 'tarak paham Melayu' - skrip y slalu aku dgr... buto la, hangpa xtahan pulak nyonya tu pengundi hantu... duduk Malaysia dari kecik smp nak mampos, xreti ckap Melayu, xpaham adat budaya Melayu, tu pon dpt gak ngundi

teteLtOtis said...

xder satu pon ayat yg cina tu katakan berbentuk racist!! cuma die tersalah jangka ingat kan mamat tu bangla.. dah polis x jalankan kerja membenteras bangla mengundi kiter sebagai rakyat jer la yg boleh mencegah!!

Anonymous said...

Cina, Anwar dan DAP semua bodoh..bankai dan najis negara...

Anonymous said...

Orang kecoh pasal bangla. Tapi tak kecoh pun pasal orang cina yg xtau cakap bahasa malaysia. Oiiii ko duduk sini dari lahir kan. Takkan tak reti cakap. Tu lah gov buat lagi sekolah jenis. Ikut sgt kehendak dorang. Tp setahu aku kt sana pun ada ajar bahasa melayu. Tp yg pasti aku lg menyampah dgn org cina atau india atau melayu sendiri yg mengaku rakyat malaysia tp gagap ckp bhs melayu

Anonymous said...

cina anjing sekor tu siap ngaku polis! dah jd satu kesalahan tu! apsal tak tangkap?

Anonymous said...

minta KDN,JPN,imigresen serta polis membuat satu procedurbenda ni bukan susah..kat JPN dah ade sapa yang baru lahir,sapa yang baru mati,sapa yg dah lama mati..aku dok penang aku x puas hati mcmana puak cina ni ramai sangat,ambil tindakan segera sebelum jangkitan selsema burung H7N9 menular ke tanah seberang..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...