Pemilihan PKR Cabang Nibong Tebal Huru Hara. Video Ahli Parlimen PKR Nibong Tebal Dijerkah Oleh Wanita Sampai Terduduk??


Lanjutan dari artikel semalam di SINI yang mana pengundian pemilihan bagi cabang PKR Nibong Tebal yang huru hara.
Bila kira undi ada 838 berbanding 671 undi perwakilan berdaftar menyebabkan undian tersebut dibatalkan mengakibatkan undian semula perlu diadakan di hari lain di luar kawasan.Pemilihan cabang PKR Nibong Tebal. .

Menurut sumber saksi admin yg berada dalam dewan tersebut, punca kekecohan ini berlaku disebabkan YB Dato Mansor Othman MP Nibong Tebal yang bertanding jawatan ketua cabang telah membawa ramai pengundi luar. Keadaan ini menyebabkan para penyokong dan team YB Ust Maktar selaku penyandang jawatan tersebut tidak berpuas hati kerana ia amat meragukan disebabkan ramai muka yang tidak dikenali datang mengundi.

YB Mansorlah yang dikatakan punca keadaan menjadi kusut dan serabut sehingga dikatakan ada wanita yang cuba menyerang dan menjerkahnya sehinggalah Mansor agak menggelabah dan sampai terduduk.

Malu cheq sebagai warga Nibong Tebal bila berlaku insiden bodoh macam ni.
Wahai rakyat jelata sekalian, korang nilaikanlah sendiri beginilah tahap pengurusan parti yang ibarat sampah. Pemilihan parti pun dah kelam kabut macamanalah nak peritah negara? Hancuss!!


 

7 comments:

Anonymous said...

kah3.. tdduk ke mmg dh dduk.. jgn la dok sebar bnda yg xbtul.. xbest..

Anonymous said...

Demokrasi apakah yang mereka perkenalkan ini? Tidak syak ladi mereka telah membawa demokrasi ikut selera mereka. Sekiranya mereka memerintah Malaysia, kita boleh jangkakan negara kita akan musnah. Bahkan tidak mustahil demokrasi akan mati dan sistem diktator akan hidup subur. Adakah itu yang kita mahu? (Hj. Halim. Bangi)

Anonymous said...

Awat depa tak guna ms excel spreadsheet ka mcm dap.

Anonymous said...

Besfren DAP macam tu ler.....pengundi hantu, notis x sampai, undi x selaras.....macam2 dalih bodo diberi

Anonymous said...

ROS patut pantau hal ni, kalau tak ikut procedure akta pertubuhan, kasi bungkus undi pilihan wakil ni, ketua penipu, orang bawah pun semua menipu, so it is clear siapa yang menyemai sikap rakus, politik kotor, mungkin juga ada rasuah dalam pilihan wakil ini,..kalau ketua memulakan cara spt ini, inilah tuhan nak tunjuk, semua pilihan yang di buar PKR adalah KOTOOOR...
TAK PERCAYA LAGI APA YANG TUHAN NAK TUNJUK..pkr IS SHIIIITTTT..

AwangLiku said...

woi..malulah woi..macamni nak perintah negara..hancurlah oi..dari ahli biasa sampailah ke Presiden semuanya otak letak kat lutut..

Anonymous said...

Keputusan dah tau dah...
Bini menang sebab laki tarik diri..
Anak pompuan dah masuk sebelah kaki...
Tak payah undi...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...