RM200k untuk Kongsi Cina, Melayu? Rebat Air pon setahun saja.. Bantuan pun menipu!


Sebelum ini Pisau ada menulis betapa kaum melayu bagaikan di anak tirikan di Pulau Pinang,perkara ini berlanjutan dan semakin teruk .Suara suara pemimpin melayu pakatan rakyat sama ada tenggelam atau pun diplaster jelas tidak memberi pembelaan kepada kaum melayu di Pulau Pinang.

Pemimpin melayu pakatan haprak bacul atau memang mahukan melayu di perbodohkan hanya anda yang dapat tafsirkan,jika mereka benar benar perjuangkan hak dan kebajikan kaum melayu,maka tidak menjadi persoalan jika kerajaan negeri memberi bantuan kepada mana mana kaum di negeri ini.

Yang terbaru Khalifah Cina Melaka kesayangan PAS secara diam diam telah menggunakan wang rakyat sebanyak RM200 ribu kepada Gabungan Belia Persatuan Klan (Kongsi) Cina Pulau Pinang.Di sini Pisau persoalkan dimana bantuan untuk persatuan persatuan lain ? Untuk kaum melayu dan india?

Khalifah Cina Melaka menabur wang rakyat untuk membeli imej berjiwa rakyat,namun inikah yang dikatakan sama rata ?

Jangan perbodohkan orang melayu, jangan anggap tidak ada mata dan telinga untuk perhatikan tindak tanduk kamu wahai LGE Ketua Menteri Paling Rasis & Kiasu.Yang Pisau cukup kesalkan kenapa kaum melayu mendiamkan diri?takkan dapat angpow RM10 Guan Eng sudah menjadi hero kamu?

Melayu penjilat pakatan haprak,sudah hilang telur atau memang cukup bersetuju dengan tindakan Guan Eng ini?

source: pisau.net

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...