PAS Biadap di Nibong Tebal! Mencemari Majlis Maulidur Rasul Dengan Memfitnah UMNO!

Setelah AS membaca artikel ini di blog parpukari, AS pun menyiasat adakah perkara ini benar. Namun malangnya rakan AS di Kampung Changkat gagal memberi kepastian adakah benar selawat sebegini yang diucapkan. Namun yang komfemnya PAS memang menganjurkan Majlis Sambutan Maulidur Rasul di Pasti Nurul Huda, Kampung Changkat. AS akan cuba dapatkan butiran lanjut mengenai kes ini.


Mesej yang diterima oleh Parpukari berbunyi sebegini!

SEDAR LAH!!-Dlm kita bersalawat kpd Junjungan Nabi
Muhammad saw hari ini (15/2/11) di Pasti Nurul Huda Kg Changkat Nibong Tebal PAS bersalawat seperti berikut:"UMNO dipimpin oleh Abu Lahab dan Abu Jahal.Kerjasama Pas dgn DAP berbeza dgn kerjasama UMNO dgn MCA/PGRM & MIC."
Salawat Pas ini di pimpin oleh Azmi b. Abdullah bekas Ydp PAS Pdg Serai, Kulim Kedah. Ajaran ISLAM manakah yg diikut oleh Azmi, wallahualam!!!
dari pemerhati politik..

SEANDAINYA BENAR, TERNYATALAH PAS SUDAH TERPESONG JAUH DARI LANDASAN AJARAN ISLAM YANG MENYURUH UMAT ISLAM SALING MEMBUAT KEBAIKAN SESAMA INSAN. MAJLIS SUCI MEMPERINGATI NABI TIDAK SEHARUSNYA DICEMARI DENGAN AGENDA POLITIK KOTOR INI!

2 comments:

Anonymous said...

JAGALAH KESUCIAN SEMUA RUMAH-RUMAH ALLAH DISEPANJANG PRK

Kepada semua pihak yang berkuasa tempatan kawasan yang berlangsungnya PRK dan kawasan sekitarnya (seperti JKKK, RELA, J/K Masjid & Surau, Ketua-ketua Kampung, Peghulu, Majlis Daerah, POLIS, Jabatan Pertahanan Awam, Persatuan Belia, Badan Bukan Kerajaan, Guru-Guru Sekolah dan sebagainya.

Saya, selaku pemerhati bebas setiap PRK menyeru semua pihak bergembeling tenaga untuk mengawal segala Masjid, Surau atau Madrashah dari dijadikan puast penempatan gelandangan sepanjang berlangsungnya PRK.

Dalam beberapa PRK yang lepas, saya mendapati ramai golongan gelandangan bermehrajalela mendiami RUMAH-RUMAH ALLAH sebagai pusat gelandangan mereka. Kesucian RUMAH-RUMAH ALLAH dicemari dengan kelakuan-kelakuan buruk mereka sepanjang mereka bergelandangan di RUMAH-RUMAH ALLAH.

Mereka sesuka hati merokok, menjamu selera, berbual kosong dengan kuat, berpakaian kurang sopan (memakai tuala mandi keluar masuk RUMAH-RUMAH ALLAH, mengganggu ahli kariah untuk beribadat, mengotori bilik air dan dewan wuduk (sehingga ada yang menjadikan dewan wuduk tempat mandi), menganggu jema'ah wanita dan sebagainyan.

Mereka sesuka hati menjadikan RUMAH-RUMAH ALLAH sebagai HOTEL PERCUMA mereka dengan alasan mereka adalah musafir fi'sabillillah. Mereka ini sebenarnya bukan musafir fi'sabillillah tetapi gelandangan dari parti-parti politik yang berjuang untuk kelangsungan parti politik mereka.

Mereka juga tidak segan - silu menghalau J/K RUMAH-RUMAH ALLAH yang mengingatkan mereka supaya menjaga kesucian RUMAH-RUMAH ALLAH.

Sekian sahaja harapan saya semoga semua musafir yang menumpang munaikan kewajipan bersolat di RUMAH-RUMAH ALLAH dapat beribatat dengan khyusu’.

Mohd said...

Puak2 PAS ini tak habis2 buat kerja2 bodoh yg menyakitkan hati orang Melayu!
Sedarlah sikit bahawa PRU13 dah makin hampir!
Orang melayu dah meluat dgn tindak-tanduk ahli2 PAS ini. Macam mana nak menang PRU13?
PAS kena berharap kpd undi orang2 Cina sahaja nampaknya!
Kecuali jika Melayu mudah lupa ....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...