Siapakah 'Zaini' yang disebutkan oleh LGE Musibat? Mari kita bongkar!

Siapakah Zaini? Nama ini yang disebut oleh LGE musibat dalam buletin awani sebentar tadi berkenaan komen LGE terhadap peluang pakatan haram dalam PRK Merlimau. Zaini adalah antara 'calon-calon' shortlisted yang akan membawa panji PAS dalam PRK Merlimau.

Cara dia cakap macam ada sesuatu yang tak kena dengan Zaini ni.
Ayat LGE musibat macam ni lebih kurang, "Kalau PAS letak calon nama Zaini, haiya! 80% BN akan menang woo". Adakah mereka berdua pernah ada 'kenangan' bersama semasa LGE di Melaka sebelum LGE mai merempat ke PP?

LGE dari awal meletakkan PAS seolah-olah akan kalah dalam PRK Dun Merlimau yang akan diadakan.
Apapun dari percakapan LGE ni dapat disimpulkan bahawa LGE secara terang-terangan memperlekehkan kemampuan PAS dan seolah-olah langsung tak beri harapan pada PAS untuk buat kejutan.
Beginilah nasib lobai malang PAS,sanggup mengkudakan diri untuk menjadi hamba DAP sedangkan DAP sebagai tuannya tak heran dan tak yakin pun dengan kemampuan kudanya itu.

PAS, harap sedaqlah diri tu, DAP hanya nak pergunakan anda saja untuk menghancurkan Umat Islam dan Melayu di bumi bertuah ini.

6 comments:

DAPig RACIST said...

zaini hassan kot?
hehehe

hafiz said...

Saper Zaini tu?

aminarlisy said...

Ketua Pegawai Eksekutif Perbadanan Pengurusan Sisa Pepejal Dan Pembersihan Awam (PPSPPA), Datuk Zaini Md Nor.

Zaini, 50, yang berasal dari Kampung Batu Gajah, Merlimau adalah bekas Datuk Bandar Bandaraya Melaka Bersejarah yang pertama. Beliau sering mendapat pujian Mohd Ali kerana rajin dan proaktif, berkelulusan Ijazah Sarjana Muda Ekonomi (Kepujian) Universiti Kebangsaan Malaysia.

http://www.selatanonline.net/v1/modules.php?name=News&file=article&sid=5621
-WA RASA LU SILAP DENGAR KOT? LGE GERUN DGN ZAINI TU. NTAH LE... KOT ADA ZAINI PAS..
BTW, MMG LGE NI SUKA LEKEHKAN PAS, NI WA SETUJU.. KESIAN GAK TGK PAS

Unknown said...

Salam tuan blog,
Blog menarik tuan sudah saya pautkan. Selamat berjuang.

Datuk Zaini Md Nor tu betul ke orangnya?

Anonymous said...

apa lah PR ni dah tahu kalah. saja nak masuk jadi calon nak test kesetiaan orang Cina. DAP boleh tengok betapa setia orang Cina dengan dia. Sebab itu DAP tak letak calon. Macam N5 tenang. walau pun PAS kalah, DAP gembira kerana jelas orang Cina LABIS yang tak sedar di untung masih pangkah PAS.

Orang cina johor kena ingat masa perang jepun kalau tidak ada orang melayu tolong....dah mampus semua di sembelih dek jepun. Sekarang dah kaya ...nak tikam orang melayu dari belakang. Dasar Komunis

Laksamana said...

Datuk Zaini Md. Noor adalah bekas datuk bandar mbmb..dia mmg perfect..lGE kenal sbb dulu LGE ni ahli parlimen kota melaka..1 Melaka respect Datuk Zaini Md. Noor..dia berkhidmat xkire bangsa atau pun politik..pembangkang xkn ada isu nk ditaburkan klu Datuk Zaini Md. Noor bertanding..yg pasti BN menang majoriti besau

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...