YB Dr. Lo' Lo' Tenat Melawan Penyakit Kanser Tahap 4? Pics Inside.

Benarkah Ahli Parlimen PAS Titiwangsa, YB Dr Lo' Lo' sekarang menghidap kanser tahap ke-4? Kanser apa tuh? Kritikal ke tidak? Kalau benar memang kritikal la jawabnya.

Tujuan entry ini dipublish adalah untuk mendapatkan kepastian bukannya sebagai dakwaan atau tuduhan liar. Sejauhmana kebenarannya AS pun tidak pasti. AS tahu pun setelah merujuk artikel di SINI.

Tapi jika kita lihat gambar-gambar dibawah yang AS paparkan, ternyata Lo' lo seolah-olah sedang melawan kesakitan dan didalam keadaan yang kurang bermaya. Gambar di atas dia dalam bertongkat, Jalannya perlu dipimpin, orang lain bersila dia duduk di kerusi menggambarkan dia sakit.

Namun AS bersikap rasional dalam hal macam ni. AS tak terikut-ikut rentak tipikal puak hampas dalam hal sebegini.Kalau puak hamPAS dengar pemimpin UMNO yang sakit, sudah tentu ramai puak hamPAS yang mintak mati atau kecelakaan kepada pemimpin UMNO tersebut.
Tengok Nik Aziz dah lah, DS Najib duk elok-elok kerja keras bangunkan dan tadbir negara pun didoakan agar pecah perut!

Kalau benar Lo' Lo' sakit, bawak-bawak la ikhtiar berubat. Next PRU duk dendiam tak payah la bertanding. Sudah-sudahla bertanggapan buruk dan negatif pada pemimpin UMNO.
Itu saja AS nak cakap.





7 comments:

nikmat said...

Aku doakan semoga dr.lo dipanjangkan umur dan sihat walafiat.
Aku nasihatkan supaya Dr.Lo berehat.Biarkan orang lain buat kerja.
Dr.Lo. letak lah jawatan,biarkan diadakan pilihanraya kecil.

Anonymous said...

Saya suggets dr. ambil primaseries (kalau carcinoma sahaja). Lawati: www.primaseries.my Banyak doktor secara pribadi dah cadangkan primaseries kepada pesakit kanser. Beriktiarlah.

Anonymous said...

censer setakat ini belum ada ubatnya pada lolo elok lah bertaubat dan minta ampun pada semua yg telah difitnahkan, nak minta maaf kena nyatakan apa yg difitnahkan baru boleh dimaafkan kalau tidak sendiri jawab diakhirat nanti. if hidup menyusahkan lebih mati ja.

Anonymous said...

elok betul perangai org amnotaik. dalam mengaku baik, sempat juga terkeluar taik!! hehe (jgn marah pa/pkr..aku bukan ahli depa..hanya melayu yg dah menyampah dgn amnoshit)

Anonymous said...

orang tengah sakit pun masih nak mengumpat dia. It really show your true colors. Patutlah org melayu sendiri dah menyampah dgn umno.

Anonymous said...

sekurang-kurangnya kita nampak dan tahu walaupun dia sakit, dia tetap pergi buat kerja. buat duduk rumah saja atau pi perabih duit rakyat kat luar negara.

Al-fatihah kepada Allahyarhamah.

semoga Allah mengampunkan dosa kamu wahai AS.

Anonymous said...

Kalau orang PAS yang kena sakit macam ni, depa kata ujian dari Allah. Tapi kalau orang UMNO, yang kena bala dari Allah.

Dah lama tak dengar doa pecah perut PAS, tak buat lagi ke?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...