Mak Lampir Menangis Di Sibu


PKR berdepan kemelut dalaman menjelang Pilihan Raya Negeri Sarawak Ke-10 apabila jentera kempennya tidak dapat beroperasi di Sibu ekoran perselisihan faham.

Difahamkan, Ketua Wanita PKR, Zuraidah Kamaruddin yang mahu meletakkan jentera parti di kawasan terbabit berdepan masalah apabila bilik gerakan mereka tidak dapat beroperasi.

Menurut sumber dalaman parti berkenaan, bilik gerakan itu tidak dapat digunakan ekoran Ketua Cabang PKR Sibu dikatakan merajuk namanya tidak terpilih sebagai calon parti itu bagi pilihan raya negeri.

“PKR Sibu tidak membenarkan Zuraidah menggunakan pejabat cabang parti itu sebagai bilik gerakan. Malah PKR Sibu juga menuntut Datuk Seri Anwar Ibrahim meletakkan calon muda di kawasan berkenaan,” kata sumber berkenaan.BH


Cik Zue tak menangis cuma kesian Cik Zue kita nak buka bilik gerakan pun tak dapat. Maka bakal merempatlah jadi hantu di tepi jalan untuk menghasut rakyat dengan fitnah dan hasutan jahat mereka.

Makin jahanamlah parti khianat rakyat ini. Belum apa-apa cah keting dah mula, isu pembahagian kerusi dengan SNAP pun PKR nak tunjuk samseng di Sarawak kononnya merekalah parti 'anchor' dalam pakatan haram di Sarawak.

Piirah PKR..
Cepat-cepat la bekubuq PKR oii! Ada pun menyusahkan orang saja

1 comment:

Unknown said...

Apakah ini tanda awal impian Pakatan Haprak menawan Putrajaya akan terkubur di Sarawak?

http://apakecoh2.blogspot.com/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...