Bebudak sekolah agama ini meliwat kerana terpengaruh dengan idola mereka??

Begitu kata seorang bapa yang kesal dengan tindakan tiga pelajar senior sebuah sekolah agama di Baling yang dikatakan mendera dan meliwat tiga murid berusia sembilan tahun dan sepasang kembar berusia lapan tahun sejak 20 Jun lalu.

Difahamkan, kejadian berlaku sejak sebulan lalu selepas murid berkenaan mendaftar masuk sekolah agama itu, malah seorang daripada mereka dikatakan diliwat beberapa kali dalam masa lebih sebulan.
Bapa yang enggan dikenali itu mendakwa, kejadian berlaku sejak dia mendaftar anaknya berusia sembilan tahun ke sekolah berkenaan dan murid terbabit mengikuti minggu orientasi 40 hari tanpa dibenarkan pulang ke rumah atau berjumpa waris.

“Saya terkejut apabila melihat muka anak lebam, selain bengkak kaki dan tangan. Telinga anak saya juga kehitaman manakala darah keluar melalui hidungnya. Saya terus membawanya ke hospital.




AS CUMA HAIRAN MENGAPA KES SALAH LAKU SEKS , KES DERA KEBANYAKANNYA MELIBATKAN GURU ATAU PELAJAR-PELAJAR SEKOLAH AGAMA. MUNGKIN ADA SESUATU YANG TIDAK KENA!

6 comments:

Anonymous said...

jangan bagi chance, tangkap je budak2 meliwat ni....sumbat dalam lokap je. Pastu suruh si an-war al-juburi datang jamin.....baru ada kelassss....

Anonymous said...

Kalau dah ajar pakai rotan yang berlebihan, inilah akibatnya. Tangan kalau dah pegang rotan, asyik nak merotan saja. Ini memang tabiat refleksi manusia. Kesalahan kecil pun rotan. Itu sebab pelajar-pelajar sekolah agama kebanyakkannya belajar dalam keadaan tertekan yang berlebihan. Tenaga pengajar pun kena faham, sesetengah pelajar tu ada yang bermasalah normal seperti hyperaktif, suka berjenaka, manja dan sebagainya. Sudah tiba masanya, pengajar atau ustaz-ustaz dipusat-pusat tahfiz diberi kursus-kursus berkaitan cara pendidikan yang betul, bukan setakat bila dah hafal Al-quran, terus boleh mengajar. Ini bahaya sebab, pelajar-pelajar akan meniru tabiat ustaz mereka kerana pada pelajar-pelajar ini, perlakuan diluar peribadi seorang ustaz tidak dapat dibezakan kesalahannya. Pada mereka, Ustaz buat semua betul, atau tok guru cakap semua betul sehingga kemuliaan Nabi Muhammad SAW pun sanggup di pertikaikan - sesuatu isu atau perkara yang tidak harus diperbincangkan. Sebenarnya dah cukap Nabi itu mulia.
Pernahkah kita dengar pendapat yang keluar dari mulut seseorang ustaz;' Kita tak tahu bila kita akan jadi pandai' dan macam-macam lagi yang boleh digoreng pada budak-budak ni.
Tak mustahil juga, penagih dadah pun boleh jadi ustaz asalkan seorang hafazan.
pernah juga ada cerita, ustaz cakap, rotan itu adalah untuk menghalau syaitan dan pelajar diminta bertahan sakitnya. entah lahhhhh.

hangkedee said...

Kenapa PKR tak berdemo tuntut Hukum Kazaf dalam masjid???? 4 saksi beb.

Anonymous said...

Ini lah sebabnya kerana ramai sangat golongan yang mengaku alim percaya membabi buta kepada BABAK al-juburinya...

Anonymous said...

Dah Ustaz sibuk politik jadi anak murid la jadi cikgu...
Ustaz kencing berdiri anak murid pegi liwat junior...

Anonymous said...

Hahaha cacai umno..klu bab mengata nombor satu...kalau pembangkang mengata terus meroyan...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...