Tu Dia!! Blogger Bangsat Pakatan Haram Jadah, @malaysiawaves tulang besi Mentekedarah Babi Golek?

Pic Hiasan
Aku terpaksa gunakan perkataan 'bangsat' dan kasar kepada blogger ini kerana dia sudah tersasar teruk hasil dari doktrin politik kebencian melampau yang dicetuskan oleh pimpinan pakatan rakyat.

Alhamdulillah..
buat Tulang besi, silalah ke restoran babi golek berdekatan, pergilah mentekedarah hidangan seperti diatas kerana orang fanatik taksub melampau memang layak untuk menjamahnya.

Rakyat yang berfikiran waras akan menilai perilaku buruk anda dan natijahnya akan fuckatan rasa dalam PRU13 ini.
Kau ingat kau dah habis bijak dengan keluarkan stetment di atas?
Ptuihh!!


18 comments:

mami said...

Buat Tulang Besi@Babi,

Pergilah makan apa yang awak nak makan sangat tu...takder saper yang larang...lagipun sendiri yang nak makan...bukan org lain suruh pun

usin said...

tak payah la ko sokong umno. umno tak kebulur nkkan sokongan ko. pegilah mentekedarah babi sebnyk mana ko nak. lgpun baik makan babi dan jadi babi dari sokong umno...

Anonymous said...

bahasa yg nmudah difahami orang kampung UMNO LEBIH NAJIS DARI BABI,

Anonymous said...

teruk betul bahasa puak umno ni, apa yg diucap tu lah menggambarkan sifatnya.

Anonymous said...

ITU BERMAKSUD UMNO LEBIH NAJIS DXARI BABI!! WAKAKAKAKA TAK PAHAM??? MASUK LONGKANGLAH WEI!!!

Anonymous said...

cukup rendah maruah dan martabat ko tulang besi,bagus la tu memang keturunan ko ketrunan pemakan bangkai,tu sebab ko makan babi..termasuk la ahli2 spesis pemakan taik yg tegar....pas parti yg dayus lebih rendah martabat nya daripada babi!..BODOH!

Tulang Besi said...

LEBIH BAIK MAKAN BABI DARI SOKONG UMNO!!! Kalo korang anak jantan, jom kita berdebat terbuka pasal kenyataan aku ni

Anonymous said...

@ Tulang besi .... pala atok kau ...hahhahaha ..

Anonymous said...

My name is Abdul Rahman Abdul Talib. I am from Malaysia, born and bred. I travel a lot as well but never am i severed from the going-ons in Malaysia. My education background is very technical so my writings will appear to be very much slanting towards facts rather than opinions.
The above is Tulang Besi punya back ground. Boleh bagi alamat rumah dengan number talipon sekali ka supaya senang dicari dan di hubungi.

Anonymous said...

Biar ler dia makan babi tu ... dia ni pun mungkin anak haram.

Taraf dia sama jer mcm babi tu ... binatang haram.

Anonymous said...

lebih baik aku undi umno.
makan babi buatpa.tak payah susah2 bdebat. makanlah babi tu sampai kenyang.aku fhm niat si tulang besi tu.aku undi umno pun ahli keluarga aku stil boleh beribadah dengan aman. anak aku pun blh belajar dgn selesa. makan minum cukup.apa lagi aku nak?? taklah perfect. tp cukuplah tu. aku bersyukur sgt2. alhamdulillah

Anonymous said...

mungkin maksud tulang besi ialah lebih untung kalau undi pemakan babi kerana dapat tumpang sekaki? bukan?

Anonymous said...

kalau ayat itu adalah "lebih baik undi babi daripada undi****,mungkin tak terpesong pegangan agama". apapun hanya Tuhan lebih mengetahui.

Anonymous said...

apa pun tunggu apa komen Pas dalam isu ini.

Anak Seberang said...

Alahai tulang besi
apa yg kau nak debatkan lagi
dah terang2 kau nak makan babi
kau ni muslim ke kapir
kalau org Islam, marah macmanapun takkan keluarkan kenyataan bangang kau yg teringin nak makan babi..

kau nak nafikan sumbangan UMNO terhadap pembangunan Islam di malaysia ni?
cuba kau fikir satu contoh sudahlah, dulu tahun 50an, 60an, nak tengok otg berhijab cukup susah, sekarang ni dgn kerajaan ditadbir umno yg memberi penerapan nilai2 islam, majoriti wanita muslim sudah berhijab!

Pas apa bikin?
setakat dap yg korang kata trima Islam tu pub boleh cakap buang masa dan tenaga bantah org hina Islam
]bangan la ko tulang babii
opss tulang besi..

Anonymous said...

tulang besi sape...aku budak baru xknl sape2

ediciuS si toN peerC said...

Tulang besi aka Tolol..

kalau suka sgt mkn babi, silakanlah.
yang jd haram darah daging kau.
ko nak samak mcm mana nanti? nanti jd darah daging kau.

ni namanya tolol..ckp x fikir.
kpd anon2 yang sgt fanatik mengutuk umno,anda bukanlah sesiapa nak mengata/menghakimi org.kalau suka sgt ckp umno tu haram, pergila join tolang besi aka Tolol mkn babi.

Anonymous said...

tulang babi ni memang kaum makan babi..sebab tu dia tak kisah pun makan babi..babi punya olang..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...