2-3 Kerat Yang Biadap Di Perth Ini Patut Dibuang Negara! (Gambar-Gambar)

Korang lihat sendiri gambar ni. AS kira tak lebih dari 20 orang saja yang buat perkara yang memalukan negara ini. Sekor-sekor macam kera kena belacan. Jenis manusia tak tahu dek untung memang susah nak bawak bicara!

Sepetutnya kehadiran DS Najib ke persidangan CHOGM di Perth ini diraikan oleh rakyat Malaysia di sana.
Namun AS yakin, beribu lagi orang warga Malaysia di Perth masih menyanjungi pentadbiran DS Najib sebagai PM Malaysia.

Mungkin kumpulan kecil ini jenis dasar tak sedar diri lupa daratan terhadap apa yang Malaysia telah berikan kepada mereka.
Jika ada dikalangan mereka ini pelajar Malaysia yang menuntut di sana, ambil saja tindakan yang sepatutnya diatas tindakan biadap yang memberi imej negatif serta memalukan negara.

Lucut kewarganegaraan pun Malaysia tak rugi daripada ada rakyat seperti ini.








2 comments:

anti bohmau said...

AS,

anak ambo yg belajar di perth royak, yg tunjuk prasan ni bukan pelajar2 malaysia tp cina2 yg bermastautin di perth baik secara haram mahupun yg dah jd penduduk di sana.

pelajar2 malaysia majoritinya sayangkan negara & pemimpin2 negara yg banyak memajukan negara ni sejak dulu hinggalah sekarang. bahkan mrk dpt belajar di luar negarapun, kata mrk, kerana keprihatinan & kebajikan kerajaan yg ada ni...

elokla royak ko cinabeng2 tu jgn balik maghi la kalu tak suko dgn cara pemerintahan negara ni! biaDAP!!!!

Anonymous said...

Orang Australia pun pandang sebelah mata sahaja kat dia orang ni. Bagi orang Australia, dia orang ni tahap pendatang asing.

Kalau dia orang berani, tunjuklah apa apa rasa yang mereka tak puas hati tentang kerajaan Australia.

Nahas lah jawabnya....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...