Guan Eng Nasihati Kit Siang Lepas Jawatan?!

Si lidah biawak ini telah mencampuri hal dalaman BN dengan menjadi batu api menuduh kununnya UMNO yang mendesak dan merancang sehingga Tsu Koon dah tawar hati untuk bertanding dalam PRU13 akan datang.

Sungguh celaka ini apek kerna cuba melaga-lagakan parti dalam BN.
Guan Eng ni sikapnya samalah seperti Anwar kerana segala hal nak dikaitkan dengan UMNO.

Barangkali dia terlupa urusan saman RM30 juta kepadanya sedang berjalan disebabkan keceluparan mulutnya mengaitkan UMNO dengan insiden ibupejabat DAP P.Pinang yang dibakar tempohari.

Tampak Guan Eng begitu terdesak dan barangkali dia risau dengan kemungkinan beralihnya sokongan kaum cina kepada muka baru memandangkan Gerakan akan menampilkan calon yang lebih segar dan berketrampilan untuk melawan dia.

Guan Eng juga perlu sedar pemimpin BN semuanya memberi laluan kepada orang lain pula untuk menyambung kesinambungan parti.

Bukan seperti DAP yang mana bapaknya si Kit Siang dah tua nak mampos masih menongkat langit tak mahu lepaskan jawatan. Begitu juga dengan Karpal Singh.

Barangkali pada masa akan datang, Guan Eng juga sampai ke tua ganyut nak mampos pun akan jadi KM P.Pinang. (Itupun jika pakatan haram masih menang)

-Pok Nik jangan dilupa.. hehehe

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...