Mr Bow Nak Jilat Anwar Silakan...

Sejak isu bersih 2.0 lagi si kadiaq sheikh Fadzir ni mula kelihatan memprotes PM Najib atas usaha membendung himpunan tersebut.
Bekas pak menteri yang terkenal dengan imej mewah melalui pelbagai koleksi bownya itu kembali mencuri perhatian apabila dia tampil di hari pemghakiman kes Anwar minggu lepas.

Bagi A.S, Hang nak ikut Anwar, pergilah wahai Kadiaq oii..
Tak payah nak berkias-kias.. Hang ada atau tak ada hang sama saja..
Setelah puas hang puas bersenang lenang hasil menjadi pak menteri di bawah BN, sekarang nada hang lain plak ye..

Tak payah nak suruh kerajaan basmi rasuah secara total kerana sememangnya rasuah sentiasa menjadi musuh utama dalam kerajaan dan sentiasa diperangi.

Apa masalah hang semasa jadi menteri penerangan dulu diarahkan mempromosikan kerajaan?
Apa yang tak kena dan salahnya?

Hei! pandai pula menyampuk hang katakan bahawa penggunaan dakwat kekal tidak mampu menjamin pilihan raya yang bebas dan adil! Ni demam ke sasau?
Sapa yang beria-ia mintak ni?

Si Kadiaq juga bersimpati dengan Anwar Ibrahim yang kononnya telah dianiayai dalam video seks. Kadiaq akan bersama Anwar membuktikan bahawa dalam video itu bukannya Anwar Ibrahim. Hang buat la apa yang patut kalau itu hang rasakan betul..
Anwar sendiri sampai la ni tak berani nafikan itu bukan dia secara bersumpah, lagi hang mau tunjuk pandai? Si pembela homoseksual ni pun sampai la tak berani saman blogger yang siarkan videonya..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...