Wajah penguatkuasa MPPP yang ditampar oleh wanita cina kerana tayar keretanya dikunci..


Di PENANG -
Kes seorang penguatkuasa wanita (MELAYU) MPPP telah ditampar dan dikasari di Jln Burma, P.Pinang oleh seorang wanita Cina apabila tayar kereta wanita tersebut dikunci oleh pihak penguatkuasa. Kejadian berlaku pada kira-kira 9.45 malam.

Wanita Cina tersebut turut memaki dgn bahasa kesat iaitu "bloody hell" kepada penguatkuasa wanita Melayu. Satu laporan Polis telah dibuat oleh penguatkuasa berkenaan di Balai Polis Jln Patani selepas insiden tersebut.

21 comments:

Anonymous said...

Tak lama lagi kena tahan. Nak lari mana. Bloody hell kahkahkah

Anonymous said...

thank you DAP for making some of us become bloody racists

Anonymous said...

Nasib baik dia Cina, kalau KIKI...habis satu dunia kena kutuk

Anonymous said...

Tu cina mcaaaa gerakkan kot?? Dia belajar dari pemimpin bee end yg nak tampar orang ler tue...

Anonymous said...

Takkan kena tahan punya sebab dia cina. kalau dia melayu,siap Menteri dan KPN keluar kenyataan. Inilah hasil UMNO yang racist. Memang tepat kata Rayer-UMNO Celaka.

Anonymous said...

Sama je semua. Cina pun ada yang celaka. Melayu pun ada yang celaka. India pun ada yang celaka.

Anonymous said...

kita tenguk macamana reaksi Peguam Negara bumiputera Sarawak nak buat..nak ambil tindakan atau tidak..sebab pelaku Cina..mangsa melayu..Tapi kenapa CDM25 cepat pula nak ambik tindakan...Ghani Patail...letak jawatan la..balik dok Sarawak lagi bagus..U're not relevant anymore to malaysian people especially Malay.

Anonymous said...

Bulan puasa ni lbih afdal jaga mulut, klu x nk hanya dapat lapar dan dahaga aje

Anonymous said...

Cina baik , Melayu jahat, ada pula Melayu yang jadi barua DAP kata Cina baik, kutuk Melayu pula tu, tak sedar dia tu siapa.

Anonymous said...

Dah sampai masa kita org2 melayu bertegas! Nak harap pihak berkuasa?

Anonymous said...

Cina makan babi sebab tu perangai macam babi.

Anonymous said...

Ini semua salah UMNO !!!!

Anonymous said...

Ni mesti saudara mara Zahid ke, Zul Nordin ke, Isma ke, Pekida ke, Jmm ke,Perkasa ke yang suka tampar muka orang.

Anonymous said...

Ni cina naik tocang la pasal Lim guan eng berkuasa, dia tau pulak pak lebai PAS n melayu PKR pulak sujud kat kaki DAP

Anonymous said...

Nnt suruh ERA.FM jemput perempuan cina tu buat mohon maaf hehe... semua samseng dijemput mangsa duk diam2...

Anonymous said...

apa pasal tak jadi viral kalau kes melibatkan cinabeng ? melayu selalu laju saja tindakan diambil....

Zassi Zass said...

nasib ko la kiki, sape suruh jadi melayu, ingat skit kat malaysia ni orang cina je yang boleh kurang ajar tau, kau melayu kan dah kena tangkap. syabas

Anonymous said...

Title surat khabar "SAMA-SAMA ROAD BULLIES". Jawapan yang basic untuk persoalan yang rumit...... Ketuk kereta orang, salah. Tampar orang, salah.

Syed Zainudin Syed Mokhtar said...

Menghalang penjawat awam menjalankan tugas. Memukul pegawai awam.

Syed Zainudin Syed Mokhtar said...

Menghalang penjawat awam menjalankan tugas. Memukul pegawai awam.

Anonymous said...

Kalau Cina makan babi, perangai macam babi takpa lagi. Ada yang tak makan babi tapi perangai lebih teruk dari babi.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...