Muslimat PAS Gila Salam Dengan Jantan!




AIMAN ATHIRAN AL JUNDI - KETUA PENERANGAN DEWAN MUSLIMAT PAS PUSAT. SI TUKANG PEGANG HAILER TU! ANDA LIHAT DAN NILAIKAN SENDIRI PERILAKU BURUK MUSLIMAH PAS TERSEBUT.

MENYANYI DI KHALAYAK RAMAI, TERKINJA-KINJA MACAM KERA KENA BELACAN..

INILAH ISLAM ALA PAS YANG MENGHALALKAN SEMUA PERBUATAN DI ATAS.

DAN DITENGAHH VIDEO INI TAK SEMENA-MENA MUSLIMAT PAS MENERPA POLIS PEREMPUAN DAN LELAKI BUKAN MUHRIM MENUNJUKKAN SIKAP MURAHAN MEREKA TANPA MENGIRA BATASAN AURAT.

INILAH SEBENARNYA PERILAKU SEBENAR MUSLIMAH PAS KALAU HANGPA NAK TAU!

8 comments:

Anonymous said...

sape nak dapat lesen balun bini org blh lah masok PASberg.

Anonymous said...

Sejujurnya, aku tak sanggup nak teruskan lagi tgk kera2 betina dok melalak tuh..aku hanya mampu tgk setakat minit 1.30 ajer..pastu aku stop sbb MALU dengan PERLAKUAN tersebut..Melalak tak ketahuan hala.

Anonymous said...

Astagfirullah hal azim....sudah begini hinanya Umat Islam bangsa ku yg tercinta, sudah hilang malunya, beginilah muslimah anak didik PAS dan PKR...meloya, dan meluat aku tgk, tapi apakan daya... aku hnya berdoa agar suatu hari nanti baru mereka semua sedar apakah ini akhlak yg dikehendaki agama...

Anonymous said...

nasib baik selera anwar lebih kepada main ****r lelaki...kalau tidak harus jugak betina2 ni kena tutuh dengan anwar..

Anonymous said...

Kalaulah mereka2 ni salah sorang kakak atau adik ipar aku, nak je aku suruh abang atau adik lelaki aku ceraikan mereka.Expecially yang pegang mic dan yg pakai separa topeng tu. Buat malu je. Nauzubilllahimuzalik...

Eman said...

kite xleh nak cakap ape2 jugak. semua org buat silap. semua bukan perfect. ni kalo kita mengata pasal org skarang, esok lusa anak bini kita, kita pon xtaw ntah2 lagi teruk ke. Siapa sangka?

Anonymous said...

Muslimat PAS Gila Salam Dengan Jantan!

ape punya tajuk ni? xnampak pun dorg salam org lelaki. jangan tabur fitnah buruk akibatnya

Unknown said...

anon 347
tengok video tu sampai habis
punya la suka habis salam dengan pak polis tu apa?

buta ka?
akai ada ka?
nak nafi apa lagi?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...