Must Read! Luahan Kekecewaan Pemimpin PAS Terhadap Perbuatan Tak Bermaruah Muslimah PAS Di Mahkamah!


Merujuk kepada video Entry A.S yang mana muslimah PAS 'berjoget sakan' meraikan pembebasan Anwar di SINI , ni A.S kongsikan bersama luahan kekecewaan yang amat sangat dari penyokong kuat PAS terhadap tindakan murahan dan tak bermaruah yang dilakukan oleh muslimat PAS tersebut.

Layanzz...

"Sejak kebelakangan ini banyak perubahan yang berlaku di dalam PAS. Boleh dikatakan banyak yang positif lagi bermanfaat berbanding yang negatif. Cuma kali ini penulis ingin menyentuh perubahan negatif yang wajib ditegur. Selaku anak jati PAS, penulis berasa amat tersinggung dengan apa yang berlaku terhadap muslimat-muslimat PAS.

Video yang dimuat naik memaparkan muslimat-muslimat PAS bersorak menyanyi dengan lirik yang tidak manis apabila DSAI diumumkan tidak bersalah. Sehingga bersorak riang menyanyikan "mampus UMNO dll". Belum lagi dibahaskan perbuatan terkinja-kinja bersalam dengan abang polis. Dari sudut feqh bagaimana? Dari sudut reputasi akhlak sebagai pendakwah bagaimana? Dari sudut millage politik bagaimana? Pening juga Aiman Athirah Al-Jundi nak jawab tu.Ya Aiman, anda antara yang terlibat!
Aiman Athirah: Ketua Porn-Porn Girl

Tidak pasti salah siapa dan apa punca sebenar yang mencemarkan imej muslimat kita. Yang pasti muslimat perlu dengar muhasabah ini. Saya pun benci UMNO juga, tapi coverlah sikit perangai tu supaya kredibiliti kita sebagai pendakwah tidak tercalar. Selepas ini jangan salahkan orang jika orang memperlekeh perjuangan Islam kita. Itu semua berpunca dari korupnya etika dan akhlak kita berda'wah.

Mungkin mursyidul am mereka DSAI kot, seronok sakan DSAI bebas sampai lupa batasan agama sendiri.

Tidak kira anda semua yang terlibat mahu berhujah bagaimana sekalipun, perlu diingatkan politik berdasarkan persepsi . Jika dahulu walaupun orang benci pada kita, orang masih hormat pada kita kerana kita masih lagi menjaga akhlak dan etika. Usah disebut pendekatan da'wah dan macam-macam lagi sekiranya anda sendiri tidak menghalusi sirah dan feqh gerakan Islam.

Melihat kepada video yang dimuat naik sejak semalam, ramai yang dislike dan memberikan komen yang negatif. Selalu je video da'wah kita didislike, tapi tidaklah seteruk ini. Itu merupakan indikator bahawa perbuatan tersebut sangat tidak setaraf dengan panggilan sebagai 'muslimat PAS'.

Ingat, kita gerakan Islam bukan parti politik yang mabuk kuasa sehingga lupa nilai2 agama yang diperjuangkan.-Abu Zaim

A.S NAK KATA LAGI, MEMANG HANGPA DAH LUPA BANYAK DAH NILAI-NILAI AGAMA!
PEMBOHONG DAN RETORIK SAJA LEBIH!!
GELI A.S NAK PANGGIL MUSLIMAT PAS LEPAS NI!

5 comments:

Anonymous said...

Itulah hakikat sebenar yang harus ditelan oleh kita penganut PAS sekarang.
PAS dahulu memang jauh berbeza. Kita hormat PAS dahulu kerana waktu itu kita diPIMPIN oleh org2 yang terdiri dari Alim Ulamak yg JUJUR memperjuangkan ISLAM (Walaupun kebajikan rakyat kureng). Tapi sekarang...Sejak bersekutu dgn PKR dan DAP, mereka dah tak ubah seperti hamPAS...!!! Ulamak2 PAS dah jadi EJEN perosak kemakmuran dan pemecahbelah UMAT. Sanggup menjual AGAMA dan rela dijadikan KELDAI demi mengejar HARTA dan PUTRAJAYA.

Anonymous said...

seluruh wanita malu menonton gelagat mereka..macam penari tiang yang berpakaian jubah..

Anonymous said...

salam, biar betul apa yang orang tu tulis. pas parti yang berdakwah ? nak termuntah bila baca. parti fitnah ada la. parti maki hamun. Agama Islam disesatkan adalah dilakukan oleh pas. macam baik je penulis tu.

Anonymous said...

PAS PARTI BERDAKWAH?

maafkan saya sekiranya tersilap kata, saya hanyalah sekadar pemerhati politik tetapi saya tidak pernah melihat PAS sebagai parti berdakwah yang berjuang demi ISLAM, sebaliknya saya melihat PAS sebagai parti politik yang berjuang demi menjatuhkan UMNO/BN tanpa asas perjuangan yang kukuh... itu penilaian jujur dari saya,

begitu juga dengan PKR, parti politik yang menyasarkan kebangkitan anwar sebagai PM tanpa yang kerap meminggirkan isu moral, akidah dan fahaman yang jelas akan merugikan rakyat Malaysia khususnya bagi Bangsa Melayu yang beragama Islam...

manakala DAP pula lebih jelas mempunyai agenda dan perancangan teliti (the brain of the trio), cuma kegopohan pemimpin DAP mengaut keuntungan telah mencalarkan teruk imej DAP di kaca mata bangsa Melayu dan Bumiputera..

Anonymous said...

HIUDP PAS! ALLAHUAKBAR! BIARLAH ORG2 UMNGOK NAK FITNAH APA SEKALIPUN! DALAM BERDAKWAH TIADA PENGHALANGNYA! SIAPA PENGHALANG DIA ITULAH MUSUH2 ISLAM DALAM SENYAP!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...