18sx.. Gambar-Gambar Muka Kantoi. Tapi Bukan Di Swiss Garden Ye!

Kisah dinihari ni takde kena mengena dengan si hidup atau si mati samada yang lama ataupun tengah diperkatakan sekarang. hehe

Korang tengoklah pelbagai reaksi dan muka pasangan masing-masing yang kantoi semasa 'projek'..

Harap jadi iktibar, janganlah berbuat maksiat walau dimana saja anda berada hatta walaupun di hotel 5 star jam 2 pagi sekalipun anda sedang bertazkirah..

Bila dah kena, seduit pun guna, nama pun busuk, jangan pula disalahkan orang lain pula!





HIHIHIIII........



SIAP BOLEH MARAH LAGI TU.....

3 comments:

Anonymous said...

biasa jer gmbr tu,,,
org tu nga kaunseling waktu subuh kul 2 pagi,,,

zooby gamez said...

Thanx for sharing all these wonderful Posts and Blog.I really like them and looking forward for the newposts.You can download Arma Queens Gambit,HEAVY FIRE AFGHANISTAN,SYNDICATE and Wargame European Escalation From zoobygamez.

Danny said...

Truthfully it's very astonishing content to me, In fact now I am your fan with that one, appreciation for sharing such reports among us! The Amazing Spiderman Game | Counter Strike 1.6 Game | Need For Speed Most Wanted Game

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...