Lagi Persoalan Demi Persoalan Yang Membelenggu Guan Eng



Skandal RM10billion yang membabitkan Lim Guan Eng dan Ivory Sdn Bhd semakin menyesakkan.Sehingga sekarang Guan Eng masih tidak mampu menjawap segala persoalan yang dibangkitkan .

Seluruh pemimpin DAP diarahkan tutup mulut,malah media haprak pakatan juga tidak menyiarkan skandal 10billion ini. Kesemuanya semata mata untuk menyelamatkan Guan Eng.

Berikut adalah soalan yang masih tidak dijawap oleh Guan Eng,menurut sumber Guan Eng sudah mengambil pendekatan mendiamkan diri memandangkan isu ini benar benar membabitkan ramai kroni kroni DAP. Malah dikhabarkan komisen daripada penjualan tanah ini dikhabarkan mencecah ratusan juta ringgit.


Menjadi persoalan mengapa tanah yang dijual kepada Ivory Sdn Bhd yang di nilai oleh regim DAP ditetapkan hanya RM200 kaki persegi. Bilakah kali terakhir tanah tersebut dinilai oleh jurunilai bertauliah?



Seperti biasa Guan Eng yang terkenal dengan putar belit,bohong dan perasuah sudah terperangkap apabila beliau sendiri gagal membuktikan kenapa tanah tersebut tidak dinilai semula seperti mana perlu dibuat setiap 6 bulan.
Lim Guan Eng,kenapa lu diam? Jawap la..sudah takut ka? Kenapa sekarang banyak dokumen sudah dikeluarkan dari PDC? Jawap la!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...