Mengapakah Bini Orang? Apa Pasal Tidak Janda! Anak Dara! Suatu Analisa














Pembaca yang budiman,

Kita merasa hairan, mengapa puak-puak agama ini suka sangat kepada BINI ORANG untuk melempiaskan NAFSU SERAKAH mereka. Tentu ada sebabnya,bukan? Mari kita imbau kembali peristiwa-peristiwa  yang melibatkan BINI ORANG dengan puak-puak agama ini.


Sebelum saya mengupas mengenai tajuk di atas,elok rasanya saya membuat pengakuan bahawa tajuk dipilih adalah suatu ANALISA SAHAJA dan BUKAN ANJURAN/SYOR terhadap satu pilihan alternatif untuk membuat MAKSIAT.


Pada postings saya yang lepas-lepas,saya ada membicarakan tentang perbandingan antara ORANG AGAMA dengan ORANG BERAGAMA. Istilah orang agama adalah orang-orang yang belajar dalam ALIRAN AGAMA; diperingkat rendah atau menengah atau tinggi, suatu proses pembelajaran dalam hidup mereka. Mereka ini; walaupun melalui proses pembelajaran agama, belum tentu dikurniakan HIDAYAH oleh Allah SWT.


Bagi orang beragama pula diistilahkan kepada orang-orang yang dipilih oleh Allah SWT untuk mendapat petunjuk dalam beragama. Mereka ini boleh datang dari SEBARANG ALIRAN PEMBELAJARAN termasuklah yang datang  DARI ALIRAN AGAMA. Orang beragama jugak mempunyai ASAS AGAMA melalui pembelajaran secara tidak FORMAL.


Tidak terkecuali,termasuk jugak ke dalam ORANG AGAMA adalah orang-orang yang bercakap pasal agama,yang penampilan mereka jugak berunsur agama;ada janggut,pakai serban dan jubah serta mendakwa memperjuangkan agama.


Berbalik kepada tajuk,terbukti; dengan pencemaran yang dilakukan oleh orang-orang agama,mereka ini iaitu orang-orang agama, belum tentu memiliki HIDAYAH walaupun mereka disebut sebagai ORANG AGAMA.


Manusia yang berpewatakan agama yang memperlihatkan image agama tetapi berfikiran Iblis dan bernafsu Syaitan memilih BINI ORANG untuk melakukan maksiat. Berkemungkinan,dalam perkiraan mereka, melakukan maksiat dengan BINI ORANG memperolehi KESEDAPAN YANG MAKSIMA dengan  IMPLIKASI BURUK yang MINIMA. 


KESEDAPAN YANG MAXIMA dapat dikecapi apabila melakukan PERSETUBUHAN HARAM tanpa menggunakan KONDOM.Pemikiran Iblisnya itu memberitahu,jika TERMENGANDUNG HASILNYA boleh DISABITKAN kepada SUAMINYA.


Keduanya,PENJIMAK agak selesa kerana SKANDAL seperti ini mengikut fikiran Iblisnya tidak akan sama sekali didedahkan oleh WANITA itu( BINI ORANG), walaupun mereka tidak sehaluan lagi pada masa mendatang. MAKA, HUBUNGAN ITU AKAN TERUS BERPANJANGAN. Apabila hal ini berlaku maka  SI SUAMI dapat menghidu DRAMA SONGSANG ISTERINYA.


Oleh sebab implikasi hasil perbuatan maksiat itu MINIMA membolehkan perhubungan maksiat itu berpanjangan DEK KERANA KESEDAPAN MAKSIMA YANG DIPEROLEHI ( BOLEH BERJIMAK SEPERTI SUAMI ISTERI ) tanpa ada perasan takut sikit pun kalau-kalau TERMENGANDUNG. Mereka akan bekerjasama seperti suami isteri dalam melayari bahtera nikmat persetubuhan dengan mengambil pil perancang atau pengiraan putaran haid iaitu MASA SELAMAT. Jika segala pengawasan telah diambil tetapi masih jugak termengandung,hasil itu dapat dihelahkan dengan menyabitkan HASIL JIMAK kepada HASIL JIMAK BERSAMA SUAMINYA.


Pembaca yang budiman,


Sesungguhnya, perbuatan BERJIMAK DENGAN BINI ORANG adalah suatu kesalahan yang sangat serious dalam Islam.Jika disabitkan dengan kesalahan itu ISLAM membenarkan NYAWA MEREKA diambil secara HAK. Apalah nasib bagi pelaku bagi kesalahan ini jika MEREKA DIREJAM SAMPAI MATI.


MAJORITI KES mengenai PERBUATAN BERJIMAK DENGAN BINI ORANG berjaya dikesan oleh Sang Suami,disalurkan info kepada pihak berkuasa untuk tindakan oleh Sang Suami dan banyak jugak yang ditangkap sendiri oleh Sang Suami. Apakah sebab kepada kejayaan itu? Tentulah jawapannya kerana LAMANYA PERHUBUNGAN SULIT yang menghasilkan KESEDAPAN MAKSIMA DAN KEBURUKAN MINIMA ITU sahingga terkesan oleh SANG SUAMI. 


Perbandingan PERSETUBUHAN HARAM dengan JANDA ATAU ANAK DARA memberi suatu RISIKO YANG BESAR dan MODAL YANG JUGAK BESAR. Jika hubungan mereka putus ditengah jalan boleh mengakibatkan suatu pendedahan oleh si wanita yang akan memberi impak besar kepada PENJIMAK. Berkemungkinan,pengeluaran modal yang lebih besar bagi menutup skandal atau bersedia untuk mendapat malu di mata dan telinga umat manusia.


Akhir kata,apa yang dapat disimpulkan daripada ANALISA kepada TAJUK INI,bahawa puak-puak yang mendakwa dakwi bahawa merekalah perjuang Islam dengan memperlihatkan image Islam sebenarnya, menggunakan AGAMA untuk kepentingan DUNIA;HARTA,KUASA DAN WANITA. Perbuatan mereka ini telah banyak merosakan umat Islam di negara ini.


Maka,tinggalkan puak-puak ini kerana bersama,membantu, dan menyokong mereka sebenarnya mencampakkan diri kita ke dalam jurang-jurang Neraka.




1 comment:

tabligh said...

Salam AS,

Berbanyak terima kasih kerana membawa bersama postings saya kehadapan.

Selamat berjuang.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...