Biar Betul? Hadi Awang Pernah Ada Skandal Dengan Anak Dara???


Tu dia.. Mana Mashitah korek cerita ni? Kalau Mashitah tak cerita, tobat lahom aku tak tau.
Kalau betul Mashitah mengada-adakan cerita, saman betul-betul! Biar kebenaran terungkai agar rakyat tak diselubungi dengan misteri. Mungkin Mashitah ada rahsia besar Hadi Awang yang tak didedahkan selama ini kepada rakyat.

Bukan macam Nuar Brahim, sampai mati dia takkan berani saman blogger dan media yang menayangkan video adengan china doll tu.!

*****************

PAS mempertimbangkan untuk mengambil tindakan bersesuaian berhubung tulisan Datuk Dr Mashitah Ibrahim yang memfitnah Presiden PAS, Datuk Seri Tuan Guru Abdul Hadi Awang.

Setiausaha Politik Presiden PAS, Dr Shamsuri Ahmad berkata pihaknya akan mendapatkan nasihat peguam sebelum satu langkah diambil berhubung tulisan tersebut.

"Kita sedang meneliti perkara tersebut, dan kini sedang dalam rangka mendapatkan nasihat peguam sebelum tindakan susulan diambil, sama ada mengambil tindakan undang-undang, atau sebagainya," jelas beliau ketika dihubungi Harakahdaily, hari ini.

Pada 2 Mac lalu, Mashitah dalam tulisannya di akhbar Sinar Harian mengaitkan penahanan Ahli Majlis Tertinggi PKR, Badrolamin Baharon dengan beberapa skandal seks kononnya membabitkan pemimpin Pakatan Rakyat.

Dalam tulisannya, Mashitah menyebut Abdul Hadi pernah dikaitkan dengan skandal membabitkan anak dara kira-kira 10 tahun lalu dan mengambilnya sebagai isteri ketiga, bagaimanapun ia dinafikan Abdul Hadi.

2 comments:

Anonymous said...

Entah laa nak caya ke tak caya ke? tapi bukan mustahil..selagi lelaki kote ada bangun ape pun buleh jadi..kopiah ke mane ? serban pun ke mane. Byk aku tengok dah!

Anonymous said...

Nasihat peguam yea...nasihat ke atau tanya Hadi. Kihkihkih...tanya betul2, jangan nanti terkeluar cite betul, malu bang. Kalau betul buat diam je...lepas sebulan lupa la org cite ni..
Ni pun dah heboh, semua org yg tak tau pun bolih tau, mcm saya ni.
Kalau tak betul saman je RM100 juta sbb Hadi tu pemimpin lagi beragama. wallahualam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...