Masihkah Juak PAS Membutakan Mata Dan Telinga Mendengar Kenyataan ADUN PKR Ini?

YB Jason Ong: Memakai Songkok Kerana Terpaksa & Lakonan

Kenyataan Ketua PKR Cabang Bukit Bendera,P.Pinang yang bernama Jason Ong yang mahukan supaya PKR dan DAP bergabung supaya Pas sukar untuk membentuk kerajaan Islam di negeri ini amatlah dikesali. Jason juga adalah ADUN PKR Kawasan Kebun Bunga.

Walaupun PAS adalah seteru dalam politik, namun sebagai orang UMNO dan saudara semuslim aku memang tak puas hati apabila ada usaha-usaha puak kapiaq yang cuba mempersendakan Islam!

Kata Jason jaga, penggabungan itu juga akan mengatasi permasalahan dalam pembahagian kerusi di antara ketiga-tiga parti berkenaan.Nampak sangat PAS akan diketepikan secara sikit demi sedikit cuma juak PAS je masih duk mimpi tak nampak apa yang geng pakatan nak pekena mereka!

Aku serulah penyokong Pas khususnya di Pulau Pinang mengambil tindakan tegas supaya kesucian Islam tidak dipermain-mainkan oleh mana-mana pihak. Kita nak lihat apakah pendirian Pas Pulau Pinang terhadap isu ini dan berharap keikhlasan pemimpin-pemimpinnya dalam mempertahankan kesucian Islam daripada terus diperkotak-katikkan oleh rakan sekutu mereka,.

PAS IS DEAD!

1 comment:

Anonymous said...

Ada PAS kata depa sokong kata2 Jason Ong tu?

PAS tentunya tak sokong, sebab klu PAS sokong, sah PAS suda gila!

Tapi yg UMNU patut paham ialah, tak sokongnya PAS bukan bermakna retaknya ikatan dlm PR!

Sebab ikatan tersebut adalah semata-mata utk menyingkirkan UMNU.

Jika ditakdirkan PR memerintah Msia, kemudian masaalah perbezaan ini tidak dpt diselesaikan, PR akan bubar, pilihanraya sekali lagi pasti akan di adakan.

Rakyat Msia kan sukakan pilihanraya!

Masa tu lah UMNU & PAS akan mula nak senyum satu sama lain!

So..! Apa masaalahnya?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...